mian.

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Maria - 7 oktober 2009 13:08

jahapp då var det en ny dag igen... underbart! samtidigt är jag trött som ett as. har sovit för mycket inatt, då blir jag bissart trött. sa jobba senare idag men har inte hunnit planera så mycket. Det får gå lite på känn sådär. Måste snart ta tag i kostymfolket och ordna så att jag kan hämta lite prylar. ska nog ha med mig en del idag dock... blir bra....


En annan sak - jag har inte rökt på massor utav timmar nu! Nämligen bestämt inte sen kl 9 igår! Bravo... Detta är dock inget helhjärtat försök att bli rökfri, men kanske en början! Snart kommer jag dock bryta denna positiva trend och knata ner till närmsta kvartersbutik... Fick förresten reda på att en annan gammal vän till min tydligen röker! Fy... Eller, det kan ju inte jag säga?!


 

Blurry me...


Måste inventera mitt hem idag. Imorgon kommer nooms och då får vi ju ha lite ordning på torpet här hemma. Har vi nån mat? Borde vi lägga nya lakan i hennes säng? Var fan har bli lagt mössor/vantar/allt annat smått? Jaja.. det blir bra.... Man får liksom gå ner i ett annat tempo, eller kanske snarare upp? Släppa datorn och tusen mail och vara lite engagerad istället :)


 

The gang ;) My loves <3


Min käre man är nog också trött idag. Han sitter i soffan och inväntar någon slags konferens kring turnén han snart sticker på. Tror han har ett sjukt nikotinsug eftersom han typ tvångssnusar... På tal om turnén! Har bokat min och helles resa nu så 13 november då jäääääääääääääääävlar!!! Shit va roligt vi ska ha!!! Sen ska det såklart bli sjukt skönt att hälsa på min käre man som vid det laget varit borta på tok för länge! Kommer sakna honom sjukt mycket... Hur som helst - helle and me! Dream team! Ska bli så sjut skönt att byta miljö ett tag!!! Har inte gjort någon resa (privat) på två år.. mer än det till o med... Ja, det blir fett!


 

My grumpy man ;)


Nä,.. nu får jag göra lite nytta. ska dra till jobb om två timmar....

Puss

mius



Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards