mian.

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Maria - 26 oktober 2009 22:45

ja.. som jag skrev innan så gör rasmus och jag verkligen allt för att ha så roligt som möjligt just nu.. därför gick jag faktiskt och köpte mig en ny liten dator idag.. skitskummt är det. är jätteglad för den.. fick mitt windows 7 och allt men ja.. ni vet hur det är när man har nya saker.. i ärlighetens namn så fattar man fan inte ett skit och på något sätt så känner man sig inte riktigt hemma. lite utlämnad sådär... men det vänder, det vet man ju.


puss

mius

Av Maria - 26 oktober 2009 18:19

jaha... helgen är borta.. dessvärre tog den min svärfar med sig.. Ja, dessvärre är det faktiskt så att rasmus pappa har gått bort... Känns så jävla sjukt att skriva! Känns helt fel! Men så är det så därför har vi bara spenderat dom senaste dagarna med att göra roliga saker. Han hade velat att vi skulle vara lyckliga så vi har tagit fasta på det, bara roliga stunder är välkomna här hemma.. eller det är egentligen inte riktigt sant för det blir en o annan tår då och då men vi gör så gott vi kan..


Har gjort massor av roliga saker idag men jag känner inte alls för att skriva om det just nu. Ger istället utrymme till en reflektion kring alla vi har runt oss. Njut av dom. Alltid. Även när det inte är kul så njut lite ändå. Man vet aldrig när det är för sent.


Puss

Mius


P.s Sorry till alla som messat mig dom senaste dagarna.. min mobil har stått på "tyst" en hel del.. d.s

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards