mian.

Alla inlägg den 12 juli 2007

Av Maria - 12 juli 2007 20:00

Jaha-... då har man alltså tagit sig i kragen och lagat middag.. andra gången totalt som jag lagat mat till Philip. Inte för att jag inte kan utan för att jag tycker det är vansinnigt trist att laga mat.. ajja nån gång lär jag mig säkert! (men det lär inte bli detta seklet...)

För att fira detta har jag hällt upp ett jättestort glas vin till mig själv nu :) Nått roligt måste man ha.. Maten är inte klar på typ n halvtimme än och philip har ente ens klivit genom dörren än så det är lugnt. Hinner blogga OCH dricka mitt vin. jag är en av dom människorna som sällan blir riktigt full. När jag väl blir det slutar det typ aldrig bra så... det finns en anledning ;) Men vin, det är jag helt hooked på! hade till o med kunnat tänka mig att lära mig lite om vin eftersom jag tycker det är så gott. Killen min äger ju en vinkällare så det finns ju alla chanser i världen att ta upp lite kunskap ;)

Nu är det alsace som finns i glaset. Vitt och GOTT!! :)


Jaja.. har spenderat dagen i Landskrona med xet. Kollat film och snackat skit hela dagen :) Mycket trevligt måste jag säga! Känns så skönt att vi kan va så bra vänner som vi är :) Älskar den killen till döden :) Träfade även Christian från skolan som ju är från landskrona :) Treeeevligt!! Har inte sett han sen vi slutade... Lovade att komma till hans spelning på HBG festivalen :D Träffade även Linus (Dennis kompis) som jag inte sett på länge :) Även det mycket najs :) Han såg ut att må bra och det kändes u skönt att se :)


Har levt i joggingställ hela dagen idag :) Philips byxor, svart t-shirt bandana med döskallar i håret och gympaskor.. såååååå skönt!!!


ajja.. ska nog kolla maten nu :) Blir cilli con carne iaf :) Naajjs...

Pusss!!

Av Maria - 12 juli 2007 12:28

Jaha.. vad ska man då fylla denna dagen med? Ska träffa dennis ett tag o chillalite :) Har massa grejjer som är mina hemma hos honom så jag får ta o hämta dom tycker jag :) ska bara vänta på att han vaknar.

vad ska jag mer göra?? vill sola idag också. kändes genast mer sommrigt (trots vädret) när jag pallarade mig iväg och fick lite fejkbränna :) därrför funderar jag på att göra det igen.

Sen är det så att jag skulle vilja övveraska min pojkvän med att ha lagat mat iadg men jag vet inte om jag orkar, eller om han kommer hem i kristlig tid och orkar äta haha. Men jag vill.. Fy fan han var helt död igår! Kom hem typ 21.00 med en påse sushi i handen och sa typ bara "fyyy faaan vad jag är trött" innan han sjönk ner i soffan. snäll flickvän som man är killade man honom på ryggen och lät honom vara seg :P

Halv elva somnade Philip och jag smög efter. Killade honom ännu mer på ryggen och kröp upp under hans arm. Tyvärr så snarkade min älskling så jävligt att jag inte kunde somna alls haha.. så hela natten har gått åt till att vända honom när han lags sig på rygg för att bli av med det eviga snarkandet :P Dock hade det en positiv effekt nämligen att varje gång jag rörde honom tog han det som ett kvitto på att jag ville gosa så han tag i mig och kramade och gosade in sig hos mig vilket var väldigt mysigt. Så massa kel denna natten :) Älskar honom. Ibland så att det gör ont i hela kroppen eftersom jag vill va hos honom, i hans famn, hela tiden. Fan, jag skriver som en tokig fjortis, men det är sant.

Önskar bara att han var ledig lite så att vi hann mysa ordentligt med varandra typ en hel helg. UTAN att vi var typ helt uppbokade. Hoppas på att vi får in en liten resa i slutet på sommaren iaf... Man kan alltid hoppas :)


Nä... hoppas att det blir en bra dag idag :) Kändes som det imorse iaf :) Fick sova länge.. bli pussad av den jag älskar mest innan han drog till jobb och min syrra ringde och kollade om jag skulle hänga med på landskrona karnevalen imorron och kolla på "vår" pappa. Visst ska jag det! Så nu har jag en liten dejt med systern och min underbara syssterson imorgon kväll :)


OCH! Ett stort Grattis till Sanna som fyller år idag!!! Love u lady!!


Puss Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards