mian.

Direktlänk till inlägg 12 juli 2007

mat och vin :)

Av Maria - 12 juli 2007 20:00

Jaha-... då har man alltså tagit sig i kragen och lagat middag.. andra gången totalt som jag lagat mat till Philip. Inte för att jag inte kan utan för att jag tycker det är vansinnigt trist att laga mat.. ajja nån gång lär jag mig säkert! (men det lär inte bli detta seklet...)

För att fira detta har jag hällt upp ett jättestort glas vin till mig själv nu :) Nått roligt måste man ha.. Maten är inte klar på typ n halvtimme än och philip har ente ens klivit genom dörren än så det är lugnt. Hinner blogga OCH dricka mitt vin. jag är en av dom människorna som sällan blir riktigt full. När jag väl blir det slutar det typ aldrig bra så... det finns en anledning ;) Men vin, det är jag helt hooked på! hade till o med kunnat tänka mig att lära mig lite om vin eftersom jag tycker det är så gott. Killen min äger ju en vinkällare så det finns ju alla chanser i världen att ta upp lite kunskap ;)

Nu är det alsace som finns i glaset. Vitt och GOTT!! :)


Jaja.. har spenderat dagen i Landskrona med xet. Kollat film och snackat skit hela dagen :) Mycket trevligt måste jag säga! Känns så skönt att vi kan va så bra vänner som vi är :) Älskar den killen till döden :) Träfade även Christian från skolan som ju är från landskrona :) Treeeevligt!! Har inte sett han sen vi slutade... Lovade att komma till hans spelning på HBG festivalen :D Träffade även Linus (Dennis kompis) som jag inte sett på länge :) Även det mycket najs :) Han såg ut att må bra och det kändes u skönt att se :)


Har levt i joggingställ hela dagen idag :) Philips byxor, svart t-shirt bandana med döskallar i håret och gympaskor.. såååååå skönt!!!


ajja.. ska nog kolla maten nu :) Blir cilli con carne iaf :) Naajjs...

Pusss!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards