mian.

Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Maria - 4 juli 2007 23:31

Hajsan :P


Idag så har jag o mommy varit turister i Lund :) Najs najs najs.. Kikade på domkyrkan, kulturen och spanade i massor av små söta affärer som man annars missar.. kändes fabulous! Hade verkligen riktigt kul!

Sen bar det av till HBG för en härlig kvälls fika med mina älskade tjejer på Mezo :) Massa tjejsnack och skratt :) Love them..


Stack sen hem till föräldrarna en sväng för jag skulle vänta in Philip. Tyvärr så var han tvungen att jobba skitsent idag så min underbara mamma körde mig till Lund. Så nu är jag hemma. Ensam tyvärr men ändå...


Imon blir det nog en sväng till pappa. Ska sitta vid pianot och klinka så att jag har full koll på låtarna vi kör på festivalen. Dessutom ska jag fila på mitt eget material. Har fått klartecken från marcus att gå in i studion snart. Underbart! Men det kräve en del förarbete,.. Måste skriva en del stämmor, kolla solon, snygga riff osv osv... Som sagt, en del att göra men få fasen va roligt det ska bli att jobba med sitt eget material lite nu!! Älskar att jobba med show men vill inte släppa min personliga musikaliska utveckling. Har dessutom massa nyskrivet som jag längtar sjukt efter att spela in!!! Hade varit sjukt najs att ha en demo klar när sommaren är över!


Detta är en hoppfull men lite ensam Maria.

Pussel.  

Av Maria - 4 juli 2007 09:10

.. min kille är den absolut finaste som finns... ibland glömmer jag det men då gör han nån liten sak som bevisar det igen :) igår kom han hem och var en ängel mot mig trots att han var jättetrött.. Kunde till o med prata om lite allvarliga saker som vi varit för tröta för att jiddra om den senaste tiden. Han är bäst. Finns ingen som kan lugna mig så som han kan. Och nu imorse behövde han inte börja så tidigt så vi har kunnat ligga och snooza och mysa hela morgonen.. så underbart!! dock försov han sig lite men men, smällar man får ta :P var bara så skönt att ha honom hemma lite.. få pyssla med honom och kramas riktigt mycket med honom. Dessutom sa han en sak som kändes fantastisk att höra.


Min Philip. Han är det bästa som finns.

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards