mian.

Alla inlägg den 11 juli 2007

Av Maria - 11 juli 2007 19:52

alltså var fasen blir sommaren av?? gick upp tidigt dör att hinna dra till solariet innan min p-tid gick ut, klockan 9!!! Not so fun men men....

Stack sen hem till Mommy och fick hjälp av Mamma o Håkan att byta ut massa lampor på min bil som jag totalt ignorerat haha. Ibland har man tur när fabror polisen åker förbi :) Blev dock lite dyrare än jag trodde.. 300 spänn för 4 lampor!! Döda mig långsamt.. ajja... sånt är livet!


Sen somnade jag i en bra bok i mammas säng. Sov alldeles för länge men vaknade i tid till att mammsen skulle iväg på en smärre shoppingrunda :) Hängde med på den och kom hem med en ny foundation, ett nagellack, ett fotoalbum och ett gäng kollegieblock. Kom ju in på kursen i religionsvetenskap på Lunds universitet :)) Så jäävla nöjd... Det var faktiskt riktigt höga poäng på den :) Så.. ett halvår i Lund väntar :D I will love it tror jag :D Men därför behövde man ju skaffa fler kollegieblock :P


Och nu har jag kommit till lägenheten i Lund igen :) Najs bajs.. ska kolla lite tv.. läsa lite bok... ja ni vet, ha en vanlig kväll :)


Imorgon blir det lite solning.. lite repa... lite gratta sanna på hennes 20 års dag och lite pussa Philip :)

 Grattis till Sanna på två sätt fresten! 1. Hon fyller 20 imorgon!!! 2. Hon kom in på skolan i Halmstad!!! FETT GRATTIS BABY!!!


Nä... tv nu :)

Love u all!!

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards