mian.

Alla inlägg den 3 juli 2007

Av Maria - 3 juli 2007 21:38

.. om man bränner många kalorier på att städa. Hoppas det uppväger allt det godiset jag köpte.. hihihi!!


Imorron kommer mama hem till mig :) Mamma dotter dag i Lund imon :D Ska bli riktigt mysigt!

Tror jag får hem min sambo vid typ elva.. idag igen.. humm..:( men men han är go ändå :D får dra åt mig så mycket av honom som jag kan i natt... :P


saaaaaknar närhet. BIG TIME!


Mius

Av Maria - 3 juli 2007 16:24

Halloj halloj


Igår va ja som sagt med mommsen i kungsbacka. Trodde att jag skulle få slappa hela dagen idag men ICKE då. När jag kom hem väntade ett mail om att jag skulle på möte 10.30 i Hbg. Nu låter ju inte 10.30 så sjukt jobbigt men om man är i lund, bilen inte får stå parkerad mer än till 9.00 och man har suttit uppe sjukt sent igår och väntat på sin överarbetande sambo så är det segt som fan att gå upp halvåtta för att hinna iväg. Suck och STÖÖÖÖÖN!!!

Men men, som tur var gick mötet sjukt bra och jag fick total klarhet i vad showteamet ska göra. Kom o kolla på oss på Sundsbussarna 26-28/7 :) Sa bli riktigt ball att spela där :D


Jaja.. kom hem redan vid 13.00 så det var ju sjukt positivt :) Fick ett ryck och städade hela lägenheten. Nu strålar den fanimej! Ska nog sortera mina kläder också sen.. Om jag orkar. Är verkligen sjukt trött, fast tyvärr inte sömnig vilket försvårar en del. Hittade dock en grej när jag städade som jag ska tvinga Philip att slänga så fort han kommer hem. Hårda bud i... Lund :P

Kändes verkligen jättebra att få det så fint här hemma. har kommit fram till att jag nog är pedant, om jag tänker efter iaf.


Just nu är jag lite uttråkad känner jag. Har egentligen massa att göra men det blir liksom inte av. har jättemycket jobb att sitta o skriva men jag orkar inte bara.  fan.. känns inte bra. Ska jag va ärlig går den mesta tiden för tillfället åt till att sitta o vänta på Philip. han jobbar sjukt mycket just nu så han drar typ 7.00 på morgonen och kommer hem 22.30 typ... Känns lite segt men samtidigt så vet jag att hans jobb fungerar så. Det blir inte så mycket kärlek bara så jag känner mig lite svältfödd på det just nu. Längtar efter min kille och efter att bli sådär...uppvaktad :P Det skulle tydligen lugna ner sig lite nu så vi får väl hoppas på att jag får se lite mer av honom den kommande tiden. Men men jag vet ju hur det är.. ibalnd har jag grymt mycket att göra och då får han sitta ensam.


Vill verkligen få lite klarhet i mitt liv just nu. Eller iaf i delar av mitt liv. Vill till exempel få tillbaka mina svar på ansökningar till skolor. Då vet jag ju vad jag ska läsa iaf.

Vill verkligen skaffa hund. Philip är starkt emot det men han börjar mjukna lite. För nån dag sen kunde vi faktiskt disskutera det riktigt bra :)

Vill flytta min adress. ja, i princip kyssa Hbg adjö. Allt utom mina kompisar suger verkligen där. Trivs mycket bätter här. Men det är så svårt att få till sånt när vi jobbar som vi gör. Finns liksom ingen tid att bygga upp saker på.  Hoppas dock på att det ska bli lite bättre med tid i framtiden. Fy fan, är så trött på kvällarna att jag somnar innan jag ens hunnit pussa Philip godnatt. Ajja.. hade bara vatt så skönt att skaffa sig den tryggheten, att vi bor ihop på riktigt, att dessa väggar faktiskt också är mina, att jag faktsikt inte är nån inneboende typ. Måste bara få tid att fixa till det. Hade det dessutom kunnat komma in en hund i bilden hade allt varit toppen ;) Hehehe...


Nä.. måste ta tag i mig själv nu!

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards