mian.

Alla inlägg den 8 juli 2007

Av Maria - 8 juli 2007 21:19

igår konfades min lilla kusin. jättetrevligt som vanligt hemma hos min faster o hennes familj. God mat och skönt folk! Älskar verkligen min släkt!!

Sen skulle jag på fest hos helen. Var liiiite väl rund under fötterna redan när jag kom dit. Mindre genomtänkt. Men det hjälper ju inte att väner man haft sen man var liten tar tillfället i akt och försöker göra en till åtlöje. Känns sjukt segt att man inte bara kan släppa loss tillsammans med folk man känt hela sitt liv. Nä, då ska man bli tafsad på, bli påmind om allt man eventuellt gjort fel under sina 20 år och bla bla bla.. FINE! jag vet att jag är sjukt flamsig och säger massa idiot saker när jag är full men hallå... hur skoj är det?? Blir bara så jävla trött på sånt. Man får ju passa sig hela tiden annars får man ju äta upp det tills man dör typ... NO FUN!

Nä, mitt råd: Lägg ner sånt!


Börjar fresten kännas jobbigt att veta en massa som rör en vän till mig men att inte kunna säga något. Känns kass bara...


jeje.. nu ska jag hoppa in i duschen. Peace.

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards