mian.

Alla inlägg den 18 juli 2007

Av Maria - 18 juli 2007 00:50

Hej hej!


har varit en bra dag idag :) vaknade med min älskling som hade jobbat hela natten. tycker synd om honom.. han har verkligen jobbat som et svin senaste tiden!! ska bli så underbart att ha honom hemma när han ska va leeeedig :) Loooovely!!

Styrde iaf upp lite här hemma efter att han hade dratt. gick o sola och mös med min katt hela förmiddan :) sen kom pappsen och låsse-mammsen och hälsade på! träffade även min faste och farbror på stan :) Alla var i lund idag! Gick och åt allihop på Stortorget och sen stack jag, pappa o ulla till malmö :) Fick ett par seven jeans av pappa och mös bara runder på stan hela eftermiddan :) sen körde dom mig hem. var hemma typ 7.. käkade lite, kollade resor på nätet och kollade tv. philip ringde o sa att han skulle bli jättesen ikväll okså..:( ringde micke o kollade vad han hade för sig. Vid typ halv elva stack han o jag och flyttade min bil. sen har vi suttit på en bänk, snackat skit och kedjerökt :) bra avslutning på kvällen :) han är verkligen en go vän :) har alltid trevligt med den killen o eftersom vi känner varandra så bra så kan vi prata om allt! :)


nu har jag precis kommit hem. ska nog somna på soffan tänkte jag :) philip kommer väl typ mitt i natten ändå så... Imorgon ska jag upp till hbg en sväng och sen ska jag o micke nog fika :) också ska jag krama min älskling om han kommer hem i vettig tid imorgon. Min prins.. bara MIN! Det är kämpigt att vara ifrån varandra men det är det fasen värt.. finns ingen bättre än han :)


Nä.. godnatt!

Puss!

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards