mian.

Direktlänk till inlägg 31 juli 2007

Grekland

Av Maria - 31 juli 2007 13:53

Jahap.. nuär det alltså dags att åka idag :) skulle egentligen redan varit på väg men dom ringde från kastrup i morse o sa att flyget kommer vara försenat till 20.45 ikväll så vi kan ta det lilla lugna så att säga. Så nu sitter vi soffan o chillar.. ska dra vid 5 typ.

2 hela veckor av sol väntar. Så sjukt najs :) Bli iofs inte riktigt 2 hela veckor utan typ 13 dagar, men ändå! Imorron kommer jag vakna i ett varmt land. Bara en sånn sak :)


Ja.. alla ni här hemma får ha det så bra. Ska tänka på er medan jag blir brunare och brunare i min solstol :P Nä, helt allvarligt, jag är en sånn som alltid sakar alla som jag inte har hos mig så jag lär tänka på er alla en del. Mamma speciellt ;) Ska dock försöka uppdatera bloggen lite grann när jag är där. Annars kan ni ju alltid läsa www.carolinelundh.blogg.se istället. Mycket bra blogg!


Nä.. nu ska jag kolla film me Philip. Sanna, Helen, min familj och alla alla andra - kommer sakna er! Älskar er alla!


Puss

Mia

 
 
Ingen bild

Mini

1 augusti 2007 01:55

Söt du är! ;) Take care i Grekland och ha det underbart! Trevlig resa! Puss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards