mian.

Direktlänk till inlägg 25 juli 2007

oj vad jag är dålig!

Av Maria - 25 juli 2007 21:44

har ente skrivit på 2½ år typ... haha! men men.. nu får jag ta igen det lite :)


idag:

har vatt me sanna på ikea och kolat möbler till hennes nya lya :) fy fan va najs det kommer bli när hon börjar plugga hon med! ska ha så jääävla kul på alla studentfester och i våra respektive lägenheter :) Hittade massa fina möbler :) hon kommer få det jättefint i hennes crib :) Hittade dessutom en massa saker jag själv skulle vilja ha till mitt lilla hem :) får väl ta o fixa det nån dag nu i höst.. göra en liten make over av mitt hem haha :P

sen satt jag o plugga text vid pianot. det ärnog det tråkigaste med mitt jobb. det roligaste är att stå på scen och att sitta o komma på nya idéer :)

 man får ta det onda med det goda :)


Imorgon:

hem till mammsen på morgonenn och fortsätta med tvätten som jag startade på idag men inte hann klart med. sen är det till att lasta in instrument, notställ, noter och mig själv i bilen o åka ner på festivalen där vi ska spela alla dagarna :) najs bajs! ska bli riktigt kul tror jag :P kvällen går nog åt till att fira min killes semester :) hoppas jag iaf...;)


fredag:

ska börja dagen med att fika/äta frukost med viktor på mezo :) snacka lite skit innan det är dags att jobba rumpan av sig hehe :P tror att det blir tempel på kvällen också :) kan bli najs men ska nog ta det ganska lugnt! det är ju en dag därefter också hehe...


lördag:

sista dagen på festivalen. sista spelningen är klar 18.00 sen bär det av till sanna för att få på sig ett något vackrare yttre hehe :P ska va hos sebbe på hans poolfest 20.00 :) ska bli riktigt najs! jag o sanna har en plan för hur den festen ska bli lyckad hahaha :P sen ska vi väl ut på festivalen eller till nått ställe eller vad fasen som. tror att philip skulle till ande så man träffar väl dom ute eller nått :)


söndag:

lär ju va lite öm i håret haha. ska iaf fira min syster sons ½ års dag på eftermiddan haha :) ska dock sova till 5 min innan vi ska dit :P ska ha så jääääävla roligt hela helgen för sen ska man va duktig flickvän i två veckor (!!!!!!)  men tro inget... när jag kommer hem fortsätter vansinnet hehehehe :P ska ju ha inflyttninsgfest hos sanna haha :P


nä... nu ska jag skriva grattis till vicke på facebook :P

puss alles

 
 
Ingen bild

Mini

29 juli 2007 18:51

Hej gumman! Ja, synd att vi inte pratade så mycket igår! :/ Snygg hostattack jag fick, hahaha! Fy vad härligt med Grekland! Vem ska du dit med? Du får ha det så jättekul! :D Ja, klart vi ska ta en fika när du är hemma igen! Just nu är det bra.. Innan hade jag ont i huvudet och nacken, men just nu är det bra :) skönt! Kul att ses igår! :) Puss och kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards