mian.

Alla inlägg den 19 juni 2007

Av Maria - 19 juni 2007 19:01

Hallå i husen!! Idag har lilla jag jobbat heeela långa dagen :) Liite smått seg efter gårdagen, och SJUK träningsverk kan jag lova!! Ont i varenda led haha..

Min käre pojkvän har gått och tatuerat sig ännu mer idag haha :) han kommer fan snart se ut som ett levande konstverk, men men.. En samurajkrigare blev det dena gången, fråga mig inte varför! Men, det blev faktiskt fint så jag ska inte gnälla alls.. han är fin hur som :P Nu vill jag bara att han ska masa sig hem så han kan hjälpa mig sortera tvätt haha :) Fan va vuxet TRIST det lät.. well well... ;)


Va händer mer denna veckan?? Imorgon ska mormor och mammas moster fira mig lite :) Sen så är det genrep på en konsert som jag ska sjunga på torsdag. Torsdagen går väl åt till.. jag vet inte riktigt! Och fredag är det ju miiiiiiidsommar :D Myyyys!! Men vad fasiken ska man göra?? Humm humm humm.. Låter det vara osagt, det löser sig väl i sista stund! Philip vill att vi firar med hans Pappa och hans pappas "tjej" på Ven. Hade iofs varit mysigt med en sån riktig midsommar med massa mat och dans runt stången och sånt men samtidigt så känner jag att det lockar lite att fira med kompisarna eftersom detta har varit et sånt år som man har varit ifrån dom en hel del.. Vi får la se vad som lockar mest i slutändan :)


Nä.. nu ska jag göra nått vettigt känner jag :) (kolla asos.com hahahah!!)

Love u all!!

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards