mian.

Alla inlägg den 14 juni 2007

Av Maria - 14 juni 2007 22:51

Idag har jag haft en heeldag :) Börade med att vara liiite försenad till min parkering, klarade det dock och var jätteglad :D åkte till center syd och inhandlade skor och två tröjjor :) naaajs :) stack vidare till hbg där jag skulle träffa emelie och sen åkte vi och provade ut kläderna till måndag! blev väldigt najsa kläder måste jag säga :9 är fett nöjd :) ska bli kul att visa lite snygga kläder :D


sen stack vi hem och tokrepade lite nanne grönwall... haha låter helt sjukt! men det bli nog bra vad det lider... sen var lilla maaaarr astrött och slockanade i mitt flickrum hos mommy haha! vaknade 3 timmar senare för att det var så sjuuuuuuukt varmt i rummet!! droppade jeansen (!!!) och bytte till svalare brallor! sen ringde jag sanna., snacka skit ett tag och efter det blev det till att köra hem till lund.. och nu sitter jag här och väntar på att phille ska valsa in genom därren haha! han och andy "höll på med nått" humm.. wonder what... jag som är så sjukt nyfiken.. inte bra att säga så till mig!!


men emn.., helhelg framför mig!! Fredag ut och festa tror jag och sen lördag jobba. På kvällen blir det tjejmiddag hemma hos mamma för jag fyller ju faktiskt 20 (!!!) på söndag!! Gaaaaalet att fylla år nu.., Så ut en sväng då med och sen jobba hela söndagen. hoppas att philip har bokat nån trevlig restaurang på kvällen där så jag hinner fira liiiite iaf :) sen måndag jobb hela dagen och tisdag lika så :) men men det blir väl bra.. är ledig onsdag iaf :D  sen rular det väl på igen typ... shit va galet...

Men, nu kan jag iaf snart handla på systemet! Ska bli skoj!! Känner att jag måste styra upp massa roligheter denna sommaren!! ska gå till historien som en av dom bästa hoppas jag... jo.. det måste den göra haha!!


japps.. det var nog det... gå ut på lördag och festa med mig alles, please!!


love u all!

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards