mian.

Alla inlägg den 1 juni 2007

Av Maria - 1 juni 2007 12:39

.. men så blir nog inte fallet haha!! ska dock tvinga ut mamma på stan en sväng tänkte jag men det lär nog inte ge så väldig mycket haha.

ikväll ska jag och sanna ut, nån som har lust att hänga på?? hoppas fortfarande stark på att helen följer med men jag känner mig lite osäker :( hur som helst så blir det nog hamnpaviljongen, tivoli och hem i sängen hyfsat tidigt eftersom det är jobb som gäller imorron... :) Men det är kul att jobba så jag gnäller inte! ska ju sätta koreografi till spice girls imorgon, kan det bli bättre???


jaja.. måste nog ta och köpa en ny bikini nu känner jag. har inte funnits tid eller resurser till det än men nu jäääääklar!


nu ska ja dra.

pusssel 

Av Maria - 1 juni 2007 00:06

Wiihhoooooo!!

Ny o fräsch look på min blogg :) Kände att förändringens vindar blåste så nu är det fixat :) Ut med det gamla, in med det nya!


Mius


By the way, hejja emilio pucci!! Måste va världens somrigaste mönster!!

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards