mian.

Alla inlägg den 24 juni 2007

Av Maria - 24 juni 2007 21:27

Orkar inte skriva så mycket egentligen.. är så sjuuukt trött!! Har iaf haft en mycket lyckad helg på ven med min andra hälf och hans familj :) Och som det verkar nu kommer nästa helg bli lika great :) Love this summer!


Imorron är det köpenhamn som gäller! Lite shopping och liten visit hos brossan :D Tänkte hinna med att träffa lite underbara vänner denna veckan också. Känner et speciellt sug efter sabina som ska tillbaka till USA, Malin, Tessan och Steffi, Nicole o Caroline och självklart alltid sanna o helen :) Får nog fixa ihop det haha :) (Glömde ja nån där så var det inte emningen...)

Ska nog också ta o ringa min "svägerska" angående vår heldag på laserdome som vi skulle styra upp haha :) Hon är kanske mitt i flyttplanerna dock.. Lian har ju tagit det kloka beslutet att bli lundabo :) MYCKET BRA! Hahaha.. :)


Nä.. Nu ska jag nog duscha o sen somna! Blev för mycket sjöluft haha :)

All my love!

Peace!

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards