mian.

Alla inlägg den 29 april 2009

Av Maria - 29 april 2009 11:02

Jahapp.. nu har jag googlat allt jag kan tycka är intressant... kommit på vad jag ska ha på mig på Anderz fest.. vilka lampor jag kan tänka mig i sovrummet.. manat på Rasmus för allt möjligt...


vad fan ska jag göra nu??


kollar mitt saldo på min internetbank... jo, jag har råd att gå och shoppa.. men nää... kanske ska jag leta upp lite låtar som jag kan köra på ett gig nästa vecka? att göra nått vettigt skulle ju sitta fint....


har iofs en del att förbereda för i eftermiddag.. och ett stort projekt i sommar ska planeras... men orkar jag det nu??


ja när fan ska jag göra det annars!!!!!?????


Puss

Mius

Av Maria - 29 april 2009 10:02

har drömt om vårt nya crib heeela natten.. mest om hur det ska inredas såklart... haha tror hela lägenheten utom möjligen noomis rum kommer gå i samma färgskala - den svart/vita haha! Är alldeles för förtjust i det enkla.. Raka linjer, enkel färgsättning, vackra saker... Oooohhhh... jag längtar!! Hittade ett ganska tjusigt bord som jag skickade iväg ett mail på igår... får se om säljaren har svarat.. i så fall klipper vi det!! Riktigt tjusigt var det! Med 6 stolar...precis som vi ville.... :) We'll see :)


Bjuder på en härlig låt som jag brukade lyssna på innan jag somnade förr om åren..:)

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards