mian.

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Maria - 6 april 2009 21:25

ibland känner jag som att livet stannar upp. helt plötsligt känner jag att jag måste se mig omkring och nästan fälla en tår över hur fint allt är!


vad stort livet är! va fint allting omkring mig är! viken underbar familj jag har! Vilket underbart liv jag egentligen lever! Ja visst, allt kan suga ordentligt ibland men nä fan... jag har det så jävla bra!


Ikväll är andra kvällen i rad som jag och rasmus bara lever. vi har typ inte gjort nått.. kollat film, käkat, snackat skit, kramats.. kom på hur stort detta är vi har. Vi ska fan bli sambos! Vi ska ha ett hem tillsammans! Det som jag kallar min säng eller mitt badrum kommer rasmus också kalla för sitt. Och när jag får halsfluss och blir förbannad och sånt så ska han va där! Fattar hur fräckt det är? Fattar ni hur mycket man har om man har nån vid sin sida när man får halsfluss? Man har nog fan allt då....


Får inte glömma att tala om för alla omkring mig hur mycket jag älskar dom och hur jävla glad jag är att dom finns! Är iofs lite gråtmild just nu men oj va full med kärlek jag är! Måste lyckas hålla kvar denna känslan för det känns så grymt att vara så här kär i sin omgivning!


Gå nu och krama dom ni älskar! Till alla mina nära och kära - jag älskar er! Ni rockar fett!!


Nu får ni lite bilder på mitt vårhopp och min fina familj :)

Puss alles!!!

Mius!

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards