mian.

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Maria - 27 april 2009 22:02

jo så är det verkligen.. har så jääävla ont i kroppen efter ett lite halvjävligt träningspass igår (men det var säkert nyttigt!!) och dessutom har jag sjukt svårt att andas.. ingen aning om varför men jag tänkte fråga farbror doktorn imorgon vad det är frågan om... har haft det under några veckor.. typ sen pollensäsongen drog igång men nu har det blivit fett värre.. såååå segt!! Hoppas dom har nått mirakelmedel...


Men, allt är absolut inte skit idag!!! Blev lyckligt överraskad över steffis fina kommentar här på bloggen. Spenderade för övrigt en kväll med just denna fiiina människa samt en annan pärla vid namn helen igår :) och idag överraskade min fiiina blivande sambo mig med ett halsband som jag varit lovad sen länge :) sååååååååå hääääääääääääääääääääär glad blev jag!!!! Underbara Rass Tass :) Och min mamma är också en diamant som spenderade en timme i telefon med mig när jag hade panik över andningen... :)


TUSEN PUSSAR TILL ER!!!!!


Nu har jag en budget att se över...


Puss alles

Mius



Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards