mian.

Alla inlägg den 25 april 2009

Av Maria - 25 april 2009 12:35

ännu en helg är här.. går det inte sjukt fort??


igår va jag i köpenhamn.. min brorson fyllde 1 år så vi stack till den danska huvudstaden för att gå på kalas! Trevligt att träffa hela släkten :) sen efter det blev den kinamat och skitsnack hos syrran, även det mycket trevligt!


Idag vaknade jag för sent.. jag är typen av människa som inte klarar att sova så jättemycket (trots att jag tycker det är skönt som faen) för då får jag huvudvärk och allmän verk i kroppen.. detta har hänt idag.. nu är jag nämligen ännu tröttare än när jag gick o lade mig.. fan. men men, thats life! Idag ska vi till skanör och spela så nu måste jag hoppa in i duschen.. eller nä, jag mååååste skriva ut några texter föst, SEN är det duschens tur!


hade behövt en promenad.. får se om det blir tid för det i skanör....


puss

mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards