mian.

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Maria - 14 februari 2009 00:26

nu har jag gjort allt vad jag ska göra...


- har pluggat text tills imorgon

- har gjort ett käckt "gig-texthäfte" tills imorgon

- har hittat nya bakgrunder som jag behövde på iTunes Store

- förberett min babys 30-års present

- kollat massa bilder

- kollat upp mitt betyg (JIIPPII!!!)

- läst alla kul bloggar...

- svarat på alla facebook-grejjer

- svarat på maaassa mail...


ja.. what more to do? vet vad jag ska ha på mig imorgon... tror jag (!?) ...

jo.. allt är nog fixat, iaf allt jag kan fixa..


så då sitter man här.. utvärderar livet lite sådär via nån halvtaskig sajt.. rasmus messa precis att han va på väg hem och att han saknar mig... saknar honom med.. gör egentligen alltid det tror jag, nästan iaf ;)


när man haft barn hemma dagen innan och sen helt plötsligt är "fri" så kan man känna sig lite ensam. Är ganska mysigt att ha någon hemma som vill krypa upp och sova mellan oss eller som vill att man läser saga eller vars hår man kan kamma i evigheter.. samtidigt är det ju ganska skönt att vara "fri". jag har ju gjort ett medvetet val att inte ha barn än (på ett ganska bra tag) så mitt liv är ju inte direkt barnanpassat om man säger så.. sen är det ju självklart så att man ibland önskar att rasmus och jag hade något så stort gemensamt som enade oss till och med mer än vad vi redan är enade.. men det kan vänta. ar ring på fingret, behöver verkligen inte mer än det just nu. JO! En ny lägenhet *morr morr morr*...


saknar mina vänner ganska mycket idag.. Hade varit så skönt att ha ett nytt, större, place dit dom kunde komma o hälsa på. Ha heldagar på stan i Malmö och sen gå upp till mig och mysa för att efter det dra ut i det något (läs:MYCKET!) fetare partylivet som finns här i Malmö. Men, den tiden den sorgen. En vacker dag blir väl det av.


Stötte iaf på ett känt ansikte idag på KB, lille Max som jag pluggade med för yp 2 år sen.. Shit vad tiden går. Men det var ett kärt återseende så det var najs :) Sånt gör att man känner sig lite mer "hemma" i denna stan..


Nä fan.. nu ska jag kolla lägenheter.. igen...

Lär säkert återkomma.

puss

Av Maria - 14 februari 2009 00:04

vi blev godkända på vår c-uppsats!!! fyyyyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaaan va jag och christian är bra!!!!!! så jävla stolt nu!!!


fattar ni, nu har jag verkligen gått ut skolan.. sjukt! Har läst så långt man kan inom pedagogiskt drama på högskolenivå... shit..


är jag vuxen nu?


puss

mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards