mian.

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Maria - 7 februari 2009 12:16

helgens tips blir följande:


kopia på dom dyyyyra skorna fast från asos.com för typ 600 pix :)

ett kuligt kortspel som passar bra till alla <3:s dag! från favoritsaker.se

fiiina skor från monki :)

en häligt randig och mysig klänning från forever21.com

och en hyllning till dansarna i danmark som gjorde en cover på diggiloo-diggiley, ett par guldsneakers från have2have.se


Håll till goda sötnosar :)

Puss Mius



Av Maria - 7 februari 2009 11:50

Ska börja med att svar på en läsarfråga: Dom rosa skorna går att köpa på www.netaporter.com. Dom kommer från Christian Louboutin och kostar dubbel så mycket som min hyra ungefär. Ska dock se om jag inte kan hitta nått tjusigt billigare alternativ att tipsa om, vad säger ni om det? Men det är klart - har ni den sortens pengar så KÖP DOM!!! Tror allas vår-fötter hade mått bra av just dessa godbitar :)


En fråga från mig förresten - vill ni att jag börja skriva mer om kläder/styling här på bloggen? Jag gör det sååå gärna :)


Jahapp.. annars idag då? Lite småseg.. fortf. förkyld. har fördrivit dom senaste två timmarna vid datorn. lär sitta här iaf en kvart till. sen får jag väl "ta mig i kragen" och göra något. Känner för att ha en "fab-dag" alltså glamma upp mitt vintretötta jag och bli lite vacker.. kanske.. får se.


Kollade nyss www.bovision.se och insåg att det även idag var ont om lägenheter. Jag och rasmus letar efter en trea eller helst fyra i malmö, hyffsat central i en OK område (dvs, där man slipper ha skottsäker väst...). Någon som har något tips så snääääälla hör av er! Vi blir SÅ glada!


Har massa dumma och barnsliga tankar i huvudet.. grymt störigt.. Önskar att jag bara kunde stänga av mitt huvud ibland. Hade varit sååå skönt!! Tror att jag och min baby behöver lite miljöombyte. Kollade upp hotell i gbg. En natt på sportlovet hade suttit fint. Vi får se.. drömma kan man ju?


nu ska jag nätshoppa lite.. återkommer med tips.

Puss

Mius

Av Maria - 7 februari 2009 00:19

blev rädd när jag skrev att shopping inte kunde göra mig gladare... fan, vackra saker gör en väl alltid glad eller? har därför samlat saker som jag tycker är vackra. enjoy, en vardagsoutfit i vitt och en festoutfit i maaaassa färg. visst blir man liiiite gladare iaf??


bilder lånade av cocoo.se, laredoute.se, netaporter.com, forever21.com. det var alla eller?


puss mius


Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards