mian.

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Maria - 6 februari 2009 23:06

ibland tycker jag att det är väldigt mörkt omkring mig. vid sådana tillfällen letar jag orsaker till mörkret. det kan gå hemskt fel. som idag.


ibland kan jag tycka jävligt synd om rasmus. han får fan stå ut med en jävla masa från mitt håll. jag är nämligen ett stort jävla psykbryt privat. nä.. det var kanske lite att ta i men jag har verkligen dippar som är djupa som dalar typ. men han stannar. han blir arg och ledsen. men han stannar. han är bäst. inte protest. älskar honom så det gör ont ibland. riktigt ont.


försökte tröstshoppa idag. det gick inte. köpte en klänning, thats all. tragiskt skulle man nog kunna kalla det. shit, när jag inte kan shoppa bort mitt dåliga humör - då är det DÅLIGT!


vill åka bort. långt bort. eller åtminstone byta miljö. mådde riktigt bra av att vara borta 5 dagar förra vecka. sugen på en favorit i repris. konstigt, när jag var liten HATADE jag att resa, nu tycker jag det är helt underbart. man växer väl in i vissa saker.


jaja.. somna nu?

puss

mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards