mian.

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Maria - 4 februari 2009 14:40

jo.. det var det nog va....


skulle bställa nya visitkort idag. Hade gjort en grym design och allt men tror inte sidan fuckar sig så inte är det på väg några nya visitkort hem till mig inte.. ajj ajj... men men, den kanske funkar senare. Får göra ett nytt försök då.


Ska strax hoppa in i en dusch och göra mig lite vacker så att jag kan dra iväg och hänga med mina dramakids :)


vi har börjat städa härhemma.. är långt ifrån klara men jag börjar se ett ljus... fy fan! jag HATAR röra hemma!!! vill typ ha ett kliniskt rent hem.. dessutom har jag lite damm-allergi så det är lite tricky för mig at hänga i väldigt dammiga lokaler... typ denna lägenheten :P


efter jag har jobbat idag ska jag dra till HBG. Ska nog hem till min syrra först och sen dega hos mamma. Imorgon kanske jag jobbar och sen är det lite möten på G.


Min bil var felfri igenom besiktningen igår. Så jävla najs! man blir sååå glad då :D tack tack!


nää... hörs sen?

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards