mian.

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Maria - 1 februari 2009 18:10

varenda gång jag ska resa nånstans så blir jag deppig, men den deppigheten slår ALDRIG deppigheten det innebär att komma hem. FY fan vad jag vill tillbaka nu!!!

Har haft så jävla kul och lär mig så sjukt mycket under denna resan. Träffat otroligt mycket folk som har varit såååå snälla och underbara att umgås med. Vill tillbaks.. NU!!!


ska nog göra en topp fem "Det BÄSTA på Melodi Grand Prix 2009":

1. Att jag gjorde allt rätt i direktsändning :)

2. Att jag hittade min UNDERBARA vän Morten där

3. Att jag träffade alla andra underbara artister/låtskrivare osv.

4. Mitt FINA hotellrum :)

5. Den FETA scenen jag fick stå på!


Morten ska fan va min vän för livet! Helt underbar! Måste hälsa på honom i Kph snart!


Nu är jag så sjukt trött så jag håller på att svimma så jag skriver mer en annan dag så får ni nöja er med att se klipper från TV nu :)

Puss alles!

Mius


p.s tack alla som röstade!!!!!!! och tack för alla fina SMS :)



Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards