mian.

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Maria - 3 februari 2009 20:59

För ett tag sen uppmanade min käreste mig att köpa ett block där jag kunde skriva ner allt som försiggår i mitt huvud. SMART!

Ska verkligen försöka få deta system att funka där jag är en obotlig funderare. Just nu funderar jag på följande saker:


- Hur jävla svårt det ska vara att hitta en lagom stor, lagom dyr lägenhet i Malmö stad???

- Hur fan jag ska orka städa...

- Vad mina dramaungar ska hitta på för nått imorgon?

- Om jag kommer bli asförkyld eller om det bara är en feeling...

- Var fan resorna jag kollade på igår blev av... humm....


Tål att tänkas på.

Puss

Mius

Av Maria - 3 februari 2009 17:20

jahapp.. så var man tillbaka i verkligheten.. lite sorgsen inuti för att livet är vanligt och grått igen, men samtidigt glad av samma anledning. vad hade man gjort utan en vardag? utan att få gnälla på folk? utan att få vara trött?


kom hem till en "mindre" städad lägenhet.. har liiite frispel inombords men jag väljer att dämpa det. han vet om det själv, och han har lovat att städa imorgon. dessutom är jag på väg att bli förkyld så jag orkar fan inte ta tag i det själv. är alldeles för trött...


ikväll blir det därför jag - ensam hemma - en skvallertidning, mörk choklad, fotbad, tv och reseletande på internet. Har kommit fram till att jag nog ska åka till marocko eller indien i höst. steffi nappa på idéen direkt. ska lägga frma det som förslag för mina andra goda vänner också så får vi väl se vilka vi blir som drar iväg :D


saknar danmark... är helt rastlös här hemma... MEN! Det händer en massa roliga saker här hemma okså inom kort och det är ju faktiskt inte så långt till danmark så jag kan ju åka och hälsa på vårt vackra grannland precis när jag vill :D


puss alles

mius


bilden lånad av dr.dk

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards