mian.

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Maria - 12 februari 2009 10:44

när man, som jag, helt plötsligt har slutat skolan så är det världigt märkligt det här med att få vakna typ när man vill på morgonen. Trots att jag jobbar (om än vid märkliga tidpunkter) så käner jag mig helt... jag vet inte... missanpassad! Jag har drömt om detta faktum hela mitt liv (och GUD vet att jag INTE bör ta ut segern i förskott) men aldrig riktigt fattat att det fakiskt kunde bli verklighet. Jag trodde nog någonstans att det fanns två vägar - jobba på nått halvtrist ställe eller plugga. Hur fan kunde jag tro det? Humm... Jag har mycket kvar att lära...


Upptäckte iaf att resten av världen är vaken. Malou sitter i sin soffa och har gjort i snart en timme... Vissa bloggare har redan hunnit skriva 3 inlägg (!!!).. Jag har hunnit få 16 mail som är daterade idag.. Jo, världen är vaken!


Så vad ska man göra med denna dag? Jo, jag ska väcka min fiiine Rasmus och sen ska vi ut och promenixa, precis som igår. Efter det sa jag plocka ihop all tvätt och dra upp till hbg där jag ska låna mammas tvättstuga. Sen ska mamma och jag ta en liten tur och fixa en del i mitt eget lilla hem. Nyttigt nyttigt....:)


Men nu ska jag nörda lite och läsa lite bloggar innan verkligheten slår mig i ansiktet!

Puss alles

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards