mian.

Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Maria - 13 februari 2009 21:37

jahapp... så har man varit ute en sväng... klockan är 21.38 och jag är hemma.. ska man ringa nån?? eller ska man bara vara nöjd med att spendera kvällen i en stökig lägenhet med en påse tuttifrutti, ett glas saft och ett paket marlboro silver? tror fan på det sistnämnda.. ska dock messa steffi och helen.. som vanligt... vad hade man gjort utan vänner?


har en text i huvudet... ska försöka få ut den...


imorgon ska jag joba hela dagen.. det är alla hjärtans dag... har dock inte fixat något och förväntar mig inte så mycket av dagen... klarar jag att komma ihåg alla texter imorgon så är jag jäääävligt nöjd :) men det är klart.. lite segt att att inte fira min och rasmus första alla hjärtans dag tillsammans.. u can not get it all...


tror dom ska redovisa resultatet av kvällens let's dance.. måste kolla..


puss

mius

Av Maria - 13 februari 2009 18:08

fy fan, jag är sjukt trött idag. vi har haft barn hemma inatt dvs marias sömn har blivit störd. Underabara barnet är verkligen värd detta men jag är inte 100% van vid det och faktumet at detta händer gör bara att jag inser ännu mer hur jäääääävla gärna jag vill ha en ny lägenhet!!!!! kunde offrat ganska mycket för det nu...


i övrigt är livet jävligt "svensson" idag. har inte direkt gjort så mycket förutom en sväng i parken och ett snabbt inköp av diskmedel. hur kul låter det?  NOT FUN! Ikväll giggar mitt hjärta och jag ska dit... ska bara fundera ut nått sätt som jag kan se acceptabel ut på.. känns nämligen som jag ser ut som....bajs? lullar rundor i joggingbyxor och osminkat ansikte och längtar efter lite glam i mitt liv. Gärna i form utav en ny fräsch lägenhet som jag kan få inreda från grunden eller en fet resa nånstans. inget av det känns tyvärr så aktuellt. har jag en livskris? nja.. kanske....


drömde om DK inatt.. ville inte vakna, ville bara tillbaka. pinsamt men sant...


nä.. en macka nu sen en dusch. hoppas det hjälper.

puss

mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards