mian.

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Maria - 27 januari 2009 21:36

nu har ännu lite fler punkter blivit avbockade.. ska ta och skriva på mitt FETA kontrakt nu och sen ska Rasmus hjälpa mig att klura ut hur fan min webcam funkar.. haha har haft en dator i över två år med inbyggd webcam men aldrig använt den.. all denna teknik, varför lägga resurserna på mig som ändå inte kan?


återkommer kanske med en bild ;)

Puss alles

mius

Av Maria - 27 januari 2009 14:42

x = fixat

- = kvar att göra


x biljett

x ta fram kläder

x packa necessär

- hitta lackleggings

- betala räkningar

- köpa zyx

x köpa sinova

x köpa nässpray

- packa plattång

- ladda ipod

- sola solarium

x ta fram väska/or

x/- ta fram skor

- pussa Rasmus massa massa massa....


okej.. det är skitmycket kvar att göra... jävlar också...


puss

mius

Av Maria - 27 januari 2009 10:03

ska strax dra iväg och fixa min biljett till dk... åker imorgon!!!! så jävla mycket som ska fixas hemma dock först!! jobbigt!! måste få koll på allt, packa allt... sjunga låten om och om igen... jag blir trött bara av tanken.. MEN DET SKA BLI SÅ SJUKT KUL!!!!!!!!!!!!


nu måste jag dock kasta på mig kläder för snart kommer mamma o hämtar mig :D


Puss alles

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards