mian.

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Maria - 16 januari 2009 17:46

jaha.. första repan i dk avlöpte fiiint :) Känns sjukt kul! Verkligen en utmaning men galet skoj :) låten är sjukt bra och folket sjukt trevliga :D måsta ringa och tacka alla som sett till att jag får göra detta :) ni är så fina!


har även haft opponering på vårt arbete idag och även det gick jättebra:) kändes skönt för man har jobbat med det så länge nu så det var en lättnad att få reda på att man har gjort ett bra jobb. lite jobbigt var det dock att se på när vissa grupper fick grymt mycket kritik. samtidigt måste jag erkänna att den nog iofs var befogad men det är ändå alltid svårt att titta på när sånt händer.


nu ska jag och rasmus laga mat. ikväll ska vi fira denna veckan och allt bra denfört med sig med champange :) naaaajs :D


jag lägger med ett litet klipp med trine jepsen som jag ska köra bakom i melodi grand prix :D detta är från när hon vann -99!


puss alles

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards