mian.

Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Maria - 26 januari 2009 18:52

två bra men låååånga dagar har passerat.


Igår var det först pedagogmöte på min nya arbetsplats MAF. Kändes väldigt bra :) Efter det stack jag till DK, efter lite turer här och var spenderades kvällen sedan på FORUM med Chris Brown! Superkul upplevelse att dela med mina fiiina vänner :) Mycket lyckad dag, men somnade inte förrän kl 2 och med tanke på att min klocka ringde 06.00 är jag liiiiiiiiiite trött idag.


Hämtade Christian 07.30 idag och sen stack vi till skolan för att ÄNTLIGEN LÄMNA IN VÅR C-UPPSATS!!!!!! It's done now, there's no turning back! Nu får vi hålla tummarna i nästan 3 veckor för att vi ska bli godkända... HOPPAS!!!


Efter det stack jag hem och gav min fantastiske pojkvän en stor puss och talade om för honom hur mycket jag älskade honom. Han är fanimej det finaste i hela världen. Sjukt kär i honom!


När jag hade pussat klart på honom mötte jag upp Steffi i stan och vi stack till Jensens och firade lite allt möjligt :) Träffade min vackra kollega Johannadär och det är ju alltid kul :) När lunchen var uppäten stack vi ut på stan för att bränna våra studiemedel haha ;) Blev en hel del shopping, men eftersom vi nu befinner oss i 70-75% rea-landet så kostade mig i princip ingenting! NAJS! Köpte totalt en supergo tröja från Cheap Monday/Weekday, två linnen och en tröja på New Yorker, en döskallering med massor av stenar (najs!) och en svart halsduk! Sweeeeeeeeet! Steffi och jag borde föra statistik på hur mycket vi spenderar på shopping när vi umgås.. Det är inte nyttigt, men jävligt kul! Vi hitta även THE vårjacka på New Yorker. Sååå fiiin... Dock är det så att min garderob fullkomligt svämmar över vid detta laget och jag äger så många par skor att jag knappt får plats i mitt hem. Herregud.. men I LOVE IT!!!!! Finns inget (förutom musik och kärlek) som kan göra mig så lycklig som shopping. Älskar att spendera många timmar med att bara yra rundor och titta för att det är så jävla kul.  :) :) :) :)!!


Nu ska jag äta, sen blir det en sväng till MAXI med Mamma :)

Puss alles

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards