mian.

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Maria - 11 januari 2009 16:33

jaha.. nu har vi nästan fått ordning på rasmus lägenhet och det känns UNDERBART!!!! Helt plötsligt har vi massa plats, allt är rent och man orkar vara här utan att känna att väggarna kryper in på en. sååå najs!!


tog dock en liten pause i städandet igår och gjorde nått som känns ganska sjukt men jävligt kul! Jag stack till extensive stidos och spelade in en demo med Arash, ni vet han "Boro, Boror..."- snubben :) Sjukt kul! Robban Ullman som siter där är verkligen grym att jobba med och Arash var sjukt trevligt och väldigt talangfull! Sjukt kul att få vara med om något sådant :) Öppnar massa dörrar för mig och jag fullständigt älskar att jobba så med duktiga msuiker :)


Ja, det var denna helgens stora händelse. För övrigt måste jag bara nämna att jag älskar den personen jag lever med så galet mycket. Han är det finaste i min värld.


Puss

Mius



Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards