mian.

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Maria - 20 januari 2009 15:43

jag har ju inte gjort en lista över mina mål 2009:


1. Jobba ännu mer med musik

2. Få godkänt på min C-uppsats

3. Flytta till en större lägenhet med Rasmus

4. Bli bättre på att ta hand om min bil

5. Klara av att vara ledig

6. Tjäna mer pengar

7. Skriva mer musik

8. Få bättre ordning på mitt liv

9. Njuta lite mer.


Puss

Mius

Av Maria - 20 januari 2009 15:34

idag har jag fan inte gjort mycket vettigt! slappat på soffan... mailat.. ja ni vet... rasmus har gått igenom vhs:er (ja.. ni hörde rätt). han har massor av spelningar inspelade så det var ganska kul att se faktiskt. jag är tillsammans med en fantastiskt duktig musiker. dessutom är han helt underbar att leva med. min fiiiine rasmus. fan va jag är tramsigt kär ;)


idag ska jag dock göra en vetig sak - skriva ihop vad mina små dramaelever ska ha för sig under våren. jag har en kladd men jag vill strukturera upp det lite tjusigare. dessutom är det bra om man nån gång ska ha vikarie, då kan ju vikarien se exakt vad vi har haft för oss och vad vikarien borde syssla med. najs.


det här med att vara ledig är en konstig grej. jag är en inte van att vara det och det yttrar sig i att jag känner mig jävligt meninsglös när jag är ledig en dag som idag. skummt skummt... tänk hur det måste vara att vara arbetslös!! Sjukt segt ju... Nä, jag uppskattar mitt hetsiga liv mer faktiskt, även om det såklart kan bli för mycket av det goda.


Städa sovrummet nu kanske?

Puss alles

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards