mian.

Alla inlägg under juni 2008

Av Maria - 12 juni 2008 16:04

är lite så butter.. vet fan inte varför men men...

idag har jag jobbat på fritidset, nu ska jag snart ner o repa i malmö.. sen hämta prylar i malmö.. sen hem till hbg igen... fy fan... är INTE sugen på att köra bil, men vad gör man liksom ;)

bör nog dock sätta på mig ett par brillor för jag har lite problem med detta väderomslag så migränen ligger nära... ajj ajj...


jaja, sånt är livet idag :)

ungarna är iaf assöta och jag har fått ett helt gängf med teckningar. tack tack.


saknar min baby.. men i natt sover han i mina armar hoppas jag :)


puss alles

mius

Av Maria - 11 juni 2008 23:42

Jag är på riktigt pissigt humör idag... måste erkänna det...

- Jag är sur för att en viss person verkligen behandlar mig som skit

- För att jag säger JA till allt och är så satans godtrogen...

- För att min telefon ringer hela tiden

- För att jag måste lösa problem som inte är mina...

- För att jag äter så satans dåligt.. glömmer bort det hela tiden!

- För att jag inte har orkat diska

- För att jag har för många småprojekt ingång o inte blir klar med nått ordentligt..

- För att bensinen är så stans dyr så att jag inte kan köra mellan malmö o hbg hur ofta jag vill..

- För att Rasmus och jag inte befinner oss under samma tak

- För att jag vet att morgondagen blir stressig..


En bra sak har hänt idag iaf.. HOT SUMMER NIGHT är släppt!!!

här finns den på ginza.se http://www.ginza.se/index.aspx?dp=1&artnr=20835


Jaja... ska bli gladare imorgon.. lovar...

Puss

Mius

Av Maria - 10 juni 2008 12:15

 Igår var jag verkligen inte ute ett skit men idag ska jag fan ta mig i kragen och gå ut och fånga någon liten solstråle :) Måste ju ha liiiiiiite bränna :)


Jajaja, va ska ni göra då??

Sen idag ska jag jobba.. surprise va?? Haha komn hem 3 i natt från studion.. lyckat ;) But I love it!


Puss

Mius

Av Maria - 9 juni 2008 14:29

sa jag det att vi var på "vit fest"? I lördes?? den sög och alla var typ 50 som var där men men.. vi hade kul med varandra iaf :) jag steffi o sanna :) Och jag fick se ehnnes lägenhet!! Som var så jääävla fin :) Söte steffi....


Här bjuder vi iaf på två vita bilder...

Mius

Av Maria - 9 juni 2008 14:13

riktigt lökig dag idag... har suttit och "halvjobbat" i typ några timmar nu men

1. det är för varmt..

2. jag är för trött...

3. noll inspiration...


nu har rasmus greppat en gitarr.. vi vet alla vad det betyder ;) ska nog kasta mig en sväng i duschen och låta honom kela med sin fender i lugn o ro :)

sen ska vi dra till en tatuerare och sen kanske en sväng ner om studion.. rasmus ska dit iaf, jag ska nog mest häng i studion kanske... haha har noll koll på mitt schema idag kan jag säga.. har ente ens öppnat min kalender.. kanske borde jag va nånstans nu? nä.. tror inte det.


ska inte ta mig tillbaka till hbg förrän på onsdag tänkte jag. har möte här i malmö imon och ikväll ska jag ju nog som sagt också till jobb. finns ingen anledning att ligga o köra mellan hbg och malmö bara för att det är så förbannat roligt liksom... för det är det ej!


igår åkten jag pariserhjul med Noomi. sööööööööte unge!!! Underbar..:) Hade en grym eftermiddag i folkets park trots att alla vi vuxna var tröttare än fan. var verkligen heeelt döda! orkade knappt prata.. men trevligt var det ändå :)


måste nog ha mat snart.. har liksom inte ens käkat frukost än.. haha nyttig??


Puss mius


Av Maria - 7 juni 2008 10:26

Det är väääldigt mycket jobb nu känner jag. MEN det är kul.. Men nu är jag lite sådär halvstressad för att få klart allt innan den 26:e när vi har premiär i K-stad. Humm.. aaa det löser sig, det gör det alltid!


I torsdes firade vi söta nicole som tog studenten.. var riiktigt avis.. att ta studenten var ju så jävla skoj! fan.. kan man inte få göra det två ggr?? tycker man borde det :) sen igår sjöng jag först på ett bröllop på hven.. åå dom va så fina :) perfekt dag att gifta sig på :) vackrare plats och vackrare väder får man leta efter! sen stack jag med rasmus till ystad och lyssnade på honom där :) asmysigt :) fick träffa mamma Rasmus också :() Trevligt! Har jag nån kvar att bli presenterad för nu... njää.. tror inte det va?


idag ska jag nog sitta och jobba hela dagen sen är det paaaaaaaaaaaaaaaarty med mina fjällor :) ooohh I love them :) funderar på att tvinga steffi att ha förfest så att jag får se hennes crib.. fan så jävla dåligt av mig att jag inte har hunnit det denna veckan. Skämms maria! Sen imorgon är det jobb igen på kvällen... men det är på kvällen.. innan dess är jag aaaall freee :) Dvs bakis som fan i min säng ;)  


nä.. nu vill jag ha frulle. geee mig deeet!!


love u all

Puss

Mius 

Av Maria - 5 juni 2008 11:07

Fy fan jag är inte fräsch just nu känns det som... lite gammalt smink från igår.. ebbes frulle kladdad över halva kroppen... en vit klänning på mig som inte är så vit längre tack vare lille älsklingen och strumpebrallor med en maska på... HET kanske man skulle kunna säga?


Men men.. nu ska jag hoppa in i en dusch.. fånga lilleman och trycka ner honom i en vagn... sen dra o klippa mig och bli lite härlig :) Mysigt...


Ikväll är det studentfirande :) Najs...


Puss alles

Mius

Av Maria - 4 juni 2008 15:17

tvättade av min bil lite snabbt innan när jag var hemma hos mamma.. kändes skönt och vettigt.. den såg verkligen ut som fan.


men nu är det gjort...


Imorgon tar Nicole studenten :) Fyy faaan va hon e bra ;) hahaha!! Ska nog till hampan en sväng efter att vi har vatt hos henne. Ska bli najs.


Sen bröllop på fredag och sen troligtvis kolla på älsklingen när han spelar (och träffa hans mamma för första gången... hjälp!). På lördag blir det utgång med alla tjejerna :) Myyys..:) Längesen...


Ja.. sen är det söndag och då måste jag jobba. Så ser mitt liv ut :D


Fan va trist inlägg detta blev.. anyway.. Puss alles

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards