mian.

Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Maria - 4 juni 2008 15:17

tvättade av min bil lite snabbt innan när jag var hemma hos mamma.. kändes skönt och vettigt.. den såg verkligen ut som fan.


men nu är det gjort...


Imorgon tar Nicole studenten :) Fyy faaan va hon e bra ;) hahaha!! Ska nog till hampan en sväng efter att vi har vatt hos henne. Ska bli najs.


Sen bröllop på fredag och sen troligtvis kolla på älsklingen när han spelar (och träffa hans mamma för första gången... hjälp!). På lördag blir det utgång med alla tjejerna :) Myyys..:) Längesen...


Ja.. sen är det söndag och då måste jag jobba. Så ser mitt liv ut :D


Fan va trist inlägg detta blev.. anyway.. Puss alles

Mius

Av Maria - 4 juni 2008 10:21

jag kom ihåg att avboka PT tiden.... MEN nu ville dom istället att jag skulle komma i juli och eftersom njag är så översnäll så gick jag med på det.. överdum kanske det kallas förresten??


Nu ska jag hoppa in i en dusch, dra till hbg, förhoppningsvis se steffis lägenhet och sen få hem lille söt..:D


ha en myyyysig dag!

Mian

Av Maria - 4 juni 2008 00:05

haft en trevlig kväll med delar av klassen :) skulle dratt till jobb men det blev inget med det... hoppas alla ni i hbg hade en go grillfest :D synd att man missade det :(


nu har jag lyssnat på rasmus gamla grejjer samt kollat hej hej monika på youtube.. vilken hit! kolla den..


imorgon ska jag kolla steffis criiiiib och passa min lille älskling ebbe :D naaajs!!! ska bli riktigt mysigt :D humm.. vad ska vi hitta på.. humm  humm...


nä... nu ska jag nog sova :D

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards