mian.

Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Maria - 1 juni 2008 19:39

det gick verkligen sjukt bra. maja är ju bara det sötaste xet någon någonsin skulle kunna önska sig och jääääättesöt tilsammans med sin kille som verkas asskön. Och noomi...mitt hjärta bankar fortare bara jag tänker på henne!!! sötare unge får man verkligen leta efter!! Verkligen heeelt underbar... Hon och jag ska åka pariserrhjul har vi bestämt!! Vill göra det nu... humm är jag ledig nästa helg??


hade man frågat mig för två månader sen om jag skulle sitta en söndag och drick öl tillsammans med mina nya kille, hans ex och hans dotter så hade jag nog skrattat rakt ut... jag skrattar inte längre. jag är dödsallvarlig and I love it!! Allt känns verkligen så jävla bra... Det fina är att han dessutom verkar gå rätt bra hem hos mina vänner vilket ju alltid är en fördel. Och min syrra älskar honom. Känns bara så...- tryggt. Och det är nog det jag behöver i mitt liv. Stabilitet. Trygghet. the days of glory has past... nää, fel av mig, dom börjar ju nu!!


Sommaren 2008 ska bli den bästa någonsin. Alla mina damer och jag ska ha så jäääääävla kul. Och Rasmus och jag ska mysa mer än vad som är mänskligt möjligt. I love it.


 Mius

Av Maria - 1 juni 2008 16:36

oj va det blev vilt igår hahahaha.. skulle ju bara kära middag med sabina men ooooj va fulla vi blev... blev bjudna på shots utav bara helvete av ..nån(?) hahaha opch herregud va nitade vi blev... detta är fan inte bra.. vatt askalas två helger i rad... o värre lär det väl bli för nu är det ju snart sommar...;)


sen blev det frulla i parken imorse... myyyys :) ska nog göra det till en liten tradition.. mitt hjärta och jag...<3


nä... nu är det dagen D... Noomi, here I come :)


puss puss

Mius 

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards