mian.

Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Maria - 23 juni 2008 01:01

och värrre blir det :)


idag vaknade jag o rasmus försent.. var i mellbystrand igårkväll för han spelade där. underbara sabina följde med o höll sällskap, loooovely :) hade

hur kul som helst i bilen på väg hem fresten haha... bara så by the way ;)


vaknade för sent som sagt.. jag satte mig o jobba en timme när jag vaknade (haha proffsigt!) och rasmus slappa lite till.. sen hjälpte han mig bli klar med jobbet o sen drog vi till väla. shoppade sönder rasmus plånbok (köpte asså bara grejjer till honom,.. no golddigging här inte haha!) och det var hur kul som helst. min kille kommer vara het i sommar, han köpte nämligen jättefina kläder :) men han är alltid het iofs..:)


sen droppa rasmus mig hos mamma. hämtade bilen och körde till malmö för att repa. gick asbra! tur att man jobbar med så proffsigt folk :) när jag körde tillbaka till hbg sen så blixtrade det som attan. ganska mysigt på nått vis. sjukt att jag säger det, var asrädd för åska o blixtar när jag var liten.. ajja, vissa saker växer man kanske ifrån. önskar det gällde min spindelfobi också....


sen har jag suttit lite hemma hos mamma. skönt att hinna mysa lite hos dom också. behövde slappa lite. imorron är det nämligen jobb precis heeeela dagen. naaw min söte gigar nu... synd att man inte är där :( men ganska skönt att få ligger och dega i sängen också.. har jobbat lite till nu så att jag är på banan för morgondagen. många möten o tider att passa imorgon... :/


hade önskat att jag kunde åka upp o hälsa på sanna snart.. eller bara glassa en dag i stan med mina babies... men det ser lite mörkt ut med det denna veckan... men nästa är bättre! då jävlar ;) hahahaha...


träffade fresten nela idag, alltid lika trevligt :D söööte....;)


en kulig grej ska jag iaf klämma in denna veckan. ska äta/festa lite hemma hos rasmus kusin på tisdag! ska bli skojjsigt :) han är verkligen sjukt trevlig.. en sånn som man inte kan låta bli att ta till hjärtat direkt :) I like!


är lite nojjig inför en sak denna veckan också.. kommer bli lite känslostormar tror jag.. men måste bara ta mig igenom det. jaja...


jag har verkligen en så jävla fin kille. har vatt sjuk/stressad/allmänt jävlig dom senaste dagarna och han bara finns där och är sjukt söt hela tiden. lugnar mig och stödjer mig så vansinnigt. älskar dig baby. tack för att du finns.


och tack alla söta vänner som gav mig en heeeelt underbar vecka denna veckan som gick. när är mina ääääänglar!!!!! älskar er till döden!


har fresten massa bilder att visa upp men orkar inte ta det nu... men det kommer, var så säkra :)


Puss babies

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards