mian.

Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Maria - 3 juni 2008 11:09

Måste köra en liten tribute till den fina människa som jag delar min tid med nämligen Rasmus.

Igår gjorde jag en grej som var jävligt jobbig rent känslomässigt. Upprivande skulle man nog faktiskt kunna kalla det och verkligen inte något jag trodde att jag skulle göra om man frågade mig ett ett år sen. Ska inte gå in på detalj vad det var av hänsyn till andra som det rör. Hur som helst kom jag hem här till Rasmus lägenhet ochvar... deppad. Brukar vara sjukt glad men det gick bara inte igår. Vad gör då denna fina man? Jo han bara går och lägger armarna om mig och bara låter mig vara ledsen. Är det kärlek eller är det? UNDERBARA DU!!!!! Det var precis vad jag behövde... Sen sätter han sig dessutom och lyssnar i typ en timme på när jag gnäller om jobb och skit.. Jag var faktiskt riktigt gnällig igår. Tack som fan älskling för att du stod ut med mig! Du är så sjuuukt speciell för mig..


Du och Jag.

Av Maria - 3 juni 2008 10:52

Fy fan va vi e bra.. njää.. det är kanske inte direkt min tur att sjunga det i år igen? Två år sen nu som jag Helen Sabina o Sanna stod på vår blåa veteranlastbilsflak och skrek över hela Helsingborg. Vita klänningar och champange i massor... fyyy faaan va skoj vi hade!!! Lurade med Sabinas syrra o min kusin gjorde vi också så dom vi stå och skämmas när vi var fullare än fan haha!! Kul kul kul...


Idag är det inte studentdag men det är fan dags för mig att säga adjö till min klass ändå för nu är högskoleterminen över. Allt är inlämnat, alla papper på sin plats.. skönt. Det har varit lite halvkämpigt här på slutet att orka men men.. nu är det gjort! En termin kvar nu bara sen är det dags att leva det tuffa livet ;)


Missar en grillfest ikväll.. attans... men men, får ta ut det på torsdag istället. Denna veckan blev faktiskt väldigt fullbokad. Men men... MÅSTE förresten ringa och avboka min PT-tid som jag ska på imorgon... Orkar inte o vill inte och främst HINNER inte. Får va lite halvtjock ett tag till ;) Eller ka man bara skita i att komma? Nä.. jag ska vara duktig och ringa :D


Ska jobba som en häst denna sommaren... nä, det var till att ta i men en hel del lär det bli iaf :D Ska bli kul!


Skolavslutning förresten.. Tänk så många sådana man har gått på... 9 stycken på grundskolan, 3 på gymnasiet och 3 under mina högskoleterminer... vad blir det? 15 stycken?? Herregud... Kommer ihåg avslutningen i 3:e klass. Det var första gången jag fick ha högklackade skor. Typ platåsandaler... fy attans va snygg man tyckte att man va. Kanske var det där mitt enorma intresse för skor föddes? U never know... Platåsandaler och kort klänning. ajajaj... den leker man inte med! Sen var det väl fyran (?) då jag för första gången sjöng solo på skolavslutningen. På STORA skolan så det var för alla nior och sånt också. liiiite stolt va man då. Tror det var nån spice girls låt om jag inte har helt fel för mig.. haha ja vad skulle det annars vara på den tiden? 1997 måste det ha varit... Oj vad tiden går! (nu skrattar nog alla dom som är nåååågot äldre än mig men men den bjuder jag på!)


Ähh.. nu ringde Christian och sa att han tyckte jag skulle komma till skolan så jag får väl göra det :)

Puss alla söta!

Speciellt min baby... Saaaknar dig!!!

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards