mian.

Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Maria - 2 juni 2008 16:37

Bror Jonas och jag, min syrra A-K, min bror Jacob och minilillasyster JAG :D

Av Maria - 2 juni 2008 16:15

Min yngsta storebror Jacob är bara för jääävla söt!!! Just nu befinner han sig i Spanien men ändå så håller han sånn trym koll på mig :) Känns så jävla bra :D Blir så glad varje gång det dimper ner ett mail från honom eller en liten hälsning.. söte bror... Han (och resten av mina syskon) är dom bästa som finns :)


idag har jag vatt i skolan och gjort min sista uppgift.. typ... har två innestående som jag ska skicka in ikväll tänkte jag. Sen är denna terminen ÖVER!!!!!! Avslutning imorgon... skööööööönt!!!!! Ska nog köpa öl och slappa i en park efter det och bara vara så jääävla nöjd över mig själv...


Sen har jag legat på stranden med sanna ett tag. skönt. var lite upprörd över en sak som jag ska göra senare idag så det var najs att prata ut lite. ska nog en sväng till ikea med helen nu snart... äta först dock :D äta hemma.. du den är inte vanlig!!!!!!! Börjar jag bli vuxen?? Hoppas för fasen inte det....


Nä, ska trixa till mina naglar nu sen en dusch och käk sen slutar helen så det kan nog bli lagom. ska sova hos min baby inatt (också). Känns bra. Saknar honom när jag är ifrån honom. Mååååste åka in om steffis lägenhet idag också!!!! Måååååååååååååste se den!!! Sjukt nyfiken :D Har hört att hon har gjort den gryyymt fin!!!


Älskar er alla.

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards