mian.

Alla inlägg den 20 mars 2007

Av Maria - 20 mars 2007 16:07

idag skulle jag strukturera mig.. blev det så??? nääääääääää då!!! istället återkom illamåendet... så jag fick spendera dagen böjd över toalettstolen.. jo men va kul!!!seriöst, va fan e d som händer med mig?? Börjar bli vääääldigt orolig... stina har iaf fått jobb i hbg!!!! så jeeeevla underbart!!!! helle... orolig för dig!kärlek.

Av Maria - 20 mars 2007 09:18

Idag ska jag skaffa mig GRYM struktur! Känns som jag har varit lite off den senaste tiden men nu ska det faaaan bli ändring! Scemat för idag:- Träna minst 1½ timme :)- Sola 20 min- Kolla igenom alla papper som ligger slängda här hemma!!- Kolla igenom min repeoar inom karaoke grejjer- Kolla igenom, skissa upp nya scenkläder, kola vad det är vad vi behöver- Börja kolla på musik till nya medleyn, läga fram ett förslag på schema - Kolla igenom lite pr-grejjer- Fundera allvarligare på vår barnteater- Musicera lite hehe- Ringa Stina och checka av allt med henne, min lilla kompanjon haha (internt)- Börja checka igenom vad jag behöver till USA- Sticka ut på CC (om Philip får som han vill hahahaha)- Kanske träffa Micke?- Belöna mig med att hyra en bra film :DLåter det som en bra dag??Önskar verkligen att jag var hos mina vänner nu så att jag kunde hjälpa dom lite.. Eller, bara finnas till hands typ! Jajaja.. om ni läser detta så vet ni iaf at jag tänker på er!! All min kälek till mina USA-angels!LOVE!

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards