mian.

Alla inlägg den 15 mars 2007

Av Maria - 15 mars 2007 11:58

Idag gick jag upp 07.10 :/ Oj vad jag gillar att gå upp tidigt på morogonen.. eller INTE!!! Men men skulle ju köra min älskling till Sturup (flyget) så att han kom ikväg på sin Skoter-Safari i Kiruna hhaahaa!! Låter helt sjukt men han kommer säkert ha grymt kul!! Trekka rundor på skoter e ju inte helt fel kan jag tänka... Jaja så man får klara sig ensam fram till söndag.. eller, ensam o ensam,... haha!!Igår sa jag för övrigt hej då till min vän sabina också.. nu har ja officiellt mian tre bästa vänner i USA.. jaha... va skoj..:( MEN!! Snart kommer ju jag också!!!! Wiiihooooo!!!!! Som helen sa "det ska bli insane!!" jaaaa det ska det....Idag ska jag träffa min lilla pappa!! Jag "bor" ju mer eller mindre i samma stad som han jobbar numera så vi ska ta det ölite till vara idag! Så han ska komma o hälsa på mig i lägenheten när han slutat jobba :) Ska bli jättekul för jag har inte träffat honom på väääääldigt länge nu :( sanna fersten, om du läser detta, så ska jag hälsa från din pappa för han och min pappa skulle gå ut o äta nu (han ringde precis..) hehe :) Sen ikväll ska jag åka hem till min lilla mamma! Ska va hos henne nu när Philip ändå inte e hemma.. men vi kanske åker ner till lund igen i helgen... e rätt skönt att få rå om sig själv lite ju :) Och lägenheten står ju bara tom ändå så.... Har börjat fundera på vad jag ska ha med till USA :) Undrar vad där är för väder när jag åker? Här e d ju nämligen äääääntligen vår nu :) Underbart underbart underbart!!! Ääääääälskar våren!! Alla männsikor här i lund traskar rundor i tunna jackor nu solglasögon!!! OOOhhhhh I LOVE IT!!!Har fresten hittat en helt underbar hemsida som heter www.asos.com! Känner på mig att jag kommer köpa galet mycket skor där i framtiden :) Underbart! Dom har verkligen aaaaasgulliga skor!! I like... Men nä, ska inte handla ngt innan USA... ska go crazy där :p Ska fresten ladda upp lite bilder här idag också.. e ju lite dålig på att göra det haha.. Så idag blir det en bild på Ebbe, en på Philip och en på Philips vingar på ryggen som han håller på att tatuera dit haha... han e galen. ser så snäll ut på utsidan sen har han hela ryggen och en bit av magen tattad haha... skumm kille.. :P Men min kille... :) Min fina ängel..:) haha!sanna o min hemlis närmar sig.. jag längtar!Kärlek, saknar er mina Babys!

Av Maria - 15 mars 2007 00:43

Beloved day..

Av Maria - 15 mars 2007 00:37

I have often dreamed, of a far off place,Where a hero's welcome, would be waiting for me,Where the crowds will cheer, when they see my face,And a voice keeps saying, "this is where I'm meant to be."I'll be there someday, I can go the distanceI will find my way, if I can be strong,I'll know every mile, will be worth my while,When I go the distance I'll be right where I belong.Down an unknown road, to embrace my fateThough the road may wander, it will lead me to you,And a thousand years, would be worth the waitIt might take a lifetime, but somehow I'll see it through.And I won't look back, I can go the distanceAnd I'll stay on track, no I won't accept defeatIt's an uphill slope, but I won't lose hopeTill I go the distance, and my journey is completeBut to look beyond the glory is the hardest partFor a hero's strength is measured by his heartLike a shooting star, I will go the distanceI will search the world, I will face its harmsI don't care how far, I can go the distanceTill I find my hero's welcome, waiting in your armsI will search the world, I will face its harms,Till I find my hero's welcome, waiting in your arms----Just nu önskar jag verkligen att jag var i USA med mina vänner... känner mig jätteensam utan dom här i min närhet.. som om jag va på nån främmande planet utan dom jag verkligen tycker om... ska bli så sjukt skönt att komma dit snart så man slipper sakna dom så otroligt mycket... Sanna, Helle.. hoppas ni läser detta så ni vet hur mycet jag önskar att jag va hos er nu!!! Just nu känns det lite som "go the distance" eftersom allt är nytt hela tiden typ... ny i lund, ny i skolan, ny student, ny utan mina gamla vänner här osv... spännande ibland ,men oxå ganska scary ibland... o ganska ensamt ofta...tänker på er alla som inte e här. är en sånn dag idag som man är lite nere för att man saknar så många. hoppas att det känns bättre imorgon. kärlek.

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards