mian.

Direktlänk till inlägg 30 mars 2007

USA baby!

Av Maria - 30 mars 2007 17:27

Nu ar man du i the promissed land of america haha! Ar ju inte i NY sa man kanner ju inte sa mycket att man ar i USA haha! Men har ar trevligt och familjen som jag bor hos ar jattetrevlig! Sanna funderar pa att plugga har sen och det fortsar jag for herregud vad har ar shopping hahahaha! (som om det vore en anledning att flytta till natt stalle) I sa fall far jag och philip aka hit ofta och halsa pa (och byta ut vara garderober haha) Flygresan gick bra men fy fan va trakigt det ar att sitta still sa lange! Jag som ar van att prata sa mycket...Hittills sa forstar jag att sanna o helle trivs, men jag ar anda ratt glad att jag har mitt vanliga liv hemma. Kanns liksom som att det inte handr sa mycket har pa dagarna forutom da att passa barnen vilka iofs ar jattegulliga! men det ar gansa skont hemma dar man kan gora lite mer vad man vill pa dagarna. Det som dock ar ett plus med usa ar all shoppingen, det ar helt galet billigt!! ska kopa ofantliga mycket grejjer kanner jag. fortar nu vad sanna menade med att jag nog skulle kopa en resvaska till hahaha! det ar verkligen sanlost... kanns som man va miljonar!! hr redan kopt ett skarp (som i sverige hade kostat typ 2000:- ) for typ 300 svenska!! I den riktiga affaren sa det ar inget jeekla torgstand hha! Sakna dock min lilla family dar hemma lite! ni skulle vatt har och upplevt det med mig!!! Nasta gang far ni folja med! borjar inse att det ar ganska bra att ha sina bastisar i usa med tanke pa att man da kn fa ett miljoombyta lite da och da haha! (ett dyrt sadant dock)Na nu ska vi gora lunch (host, sana ska gora lunch) till barnen! Sen sk dom till skolan och vi ska ut en svang. Fresten, sag en typ baver simma har i sjon utanfor igar (sa aven mamma hade tyckt att har va roligt och har finns massa massa faglar haha!) Tanker pa er dar hemma!!All my love (spec till min Philip, finaste som finns)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards