mian.

Direktlänk till inlägg 31 mars 2007

Vilken dag...

Av Maria - 31 mars 2007 03:37

Sanna och jag sitter just nu och bara tittar pa varndra i ren chock haha... denna dagen har verkligen varit helt cp.. dagen borjade asbra helt utan jetlag och allt men fan vilken fortsattning den fick...1. fick ett mail fran stina. hon flyttar till barcelona 6 manader, innan jag ans hinner komma hem. dvs vi ar nu tva medlemmar o senza showteam och star i begrepp att byta ut alla typ.. fy fan detta e sa javla jobbigt sa egentligen borde jag bara grata just nu men jag kan inte... blev sa javla ledsen och besviken nar jag fick mailet men nu ar jag mest stressad over allt vi har att gora.. eller jag har att gora eller va fan som... tanker inte ge upp min drom for att andra valjer att lammna...!!! jag alksar mitt jobb och jag trodde verkligen att det fanns en storre karlek inom detta showteamet, detta skulle vi gora tillsammans.. men hell no... nar detta val har lagt sig sa kommer jag sakert kunna vara glad for mina ex kollegors skull men just nu kanns det mest forjavligt om jag ska vara arlig.. men det man inte dor av starker en.. tro mig, jag vet. sa javligt att en av mina basta kompisar valjer att gora sahar bara.. trodde det var vi tva mot varlden. I was wrong. sorry stinus att jag kanner som jag gor men kan inte hantera det pa nagot annat satt just nu...2. killen som typ vatt sannas bastis har over e varlden idiot. tydligen har han gatt och skaffat flickvan och sen typ bara dissade han sanna. sa festen vi skulle till imorron har ju skitit sig fett! sa javla bajs.. tur att vi har varandra. finns inga mer trogna vanner an sanna o helle. ska alska dom till doden, var i varlden dom an kommer befinna sig. 3. sanna och jag har kommit pa att allt detta som har hant idag ar sa javla komiskt. varfor hander allt sant har alltid oss? jo, for att vi e sa javla lettldda och tro alltid gott om alla manniskor. den senaste tiden kanns det som att jag bara har gjort sa javla mycket for alla andra och ente ett skit for mig sjalv. har trostat ledsna manniskor som inte sett hoppet i livet, gjort andra manniskors jobb, lyssnat och fortsatt och vad fan far man tillbaka? helt sjukt! folk har fan ente ens brytt sig nar man har vatt sjuk!! det ar sa javla svenskt, att bara tanka pa vad som ar bast for sig sjalv! vad fan gor jag i det landet egentligen? och viktigast vad fan gor jag med manniskor som behandlar mig sa egentligen? na, riktiga vanner som alltid finns kvar vad fan dom an gor, det ar dom jag ska borja leva for. just nu bestar den listan av sanna, helen, sabina, nicole, nela, mina syskon, louise, philip med familj, aida, frida, dennis, ke, min kusin, mimmi.. ja, jag har sakert glomt nagon.. Just nu vill jag bara tillagga att mina bastisar ar det finaste som finns, och jag har varldens basta pojkvan. ringde honom direkt nar allt sket sig och han lyckades torka alla mina tarar pa mindre an fem minuter. I love you mitt hjarta! 4. Det har regnat hela dagen. suck.Ska dock avsluta med nagot positivt anda. har shoppat massa fina saker idag. tre trojjor, seven jeans, en vaska, planbok och smink. Ska bara overdriva shoppingen hela veckan. Kommer nog fa mig p battre humor. Nar jag kommer hem ar det jag, philip, min katt (och en katt till, eller hur alskling?) och min underbara familj som galler. ska ga in i studion med marcus ocksa och skapa sma underverk. ska aldrig slappa min drom, ingen ska pajja det!love.

 
 
Ingen bild

Frida

31 mars 2007 14:55

Stå på dig mitt hjärtegull :) Jag tror på dig och det har jag alltid gjort.Du vet hur stolt jag är över dig, din personlighet, din röst, dig som person ALLT!! Du vet hur mycket jag skryuter om din röst och hur vackert du sjunger och hur vacker du är.Stå på dig och shoppa som en galning, hälsa Sanna och Helen.Puss, jag älskar och saknar dig /din Fridis (Wetterling)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards