mian.

Alla inlägg den 9 mars 2007

Av Maria - 9 mars 2007 17:07

Min usa biljett är nu bokad! Så 29/3 drar jag från vårt avlånga land till Minneapolis där mina angels finns!! 10 dagar får jag njuta haha :) Så den 8:e april beräknas jag vara hemma igen :) Ska bli vansinngt skoj!!! Ones in a lifetime grej typ :) Nä.. nu ska jag slappa lite o läsa nya elle.. sen ska jag på ett kundbesök och sen väntar min vackre pojke där hemma :) Life is sweet ibland! Älskar er alla!!Misan

Av Maria - 9 mars 2007 01:03

1. Idag skulle jag och stina ut o spela på kvinnodagen på nån sorts kvinnojoursjippo... det var nog fan det sjukaste gig jag har gjort! vi tjänade sjuuuuukt bra o spelade i 20 minuter på världens minsta scen inför 20 stycken kvinnor. Hela jippot va sjukt misslyckat men det var såååå lättförtjänta pengar för oss haha! kändes nästan som ett hån at ta emot pengarna men emn... dessutom fick vi asgod mat och lite... andra saker hahahaha... stina fattar vad jag menar med det :P2. På lördag ska ja ha gaaaaaaaaalet roligt!!! Ska ut för första gången på vaaaansinning länge!!! Sabina o jag ska röjja i landskrona innan hon oxå emigrerar till usa... haha! Ska storma rhett tänkte vi :)3. Imorgon ska jag boka min USA biljett!! NI kan inte ens ana hur skönt det ska bli att träffa sanna o helen igen nu... är så sjuuuukt tomt att inte bara kunna ringa och snacka en massa skit precis när man vill.. kändes s¨å kort oxå den tiden som sanna va hemma... hade verkligen riktigt kul precis innan hon åkte så det kändes så jävla döt när hon bara försvann igen liksom.. men nu ska jag dit om 3 veckor... uuuuunderbart ska det bli!!! sen när jag kommer hem är det inte så lång tid tills dom oxå kommer hem o fyyyyyy faaaasen va fett det ska bli då!! Bara sanna vet :P 4. Har lite halv-ont i magen... Känns som at jag inte har varit hemma hos dom som jag verkligen bryr mig om å så galet lång tid... Pappa har jag inte varit hos på snart tre månader... har ju träffat honom men inte varit hemma hos honom sen dess... Nela har jag inte träffat på några månader heller! Är dock sjukt lycklig för hennes skulle eftersom det går så bra för henne med musiken nu! Krille, vicke o co var oxå hundra år sen... Och steffi tessan o tatte... Och mamma pratar jag typ bara i förbifaretn med.. Hinner liksom inte sitta ner med nån numera! Antingen är jag på väg nånstans eller så är jag bara borta... Börjar kännas i kroppen att man måste börja få lite rutiner och struktur på lvet.. Har levt lite vind för våg nu i snart ett halvår! Måste göra lite slutgiltiga beslut snart!5. Saknar verkligen dennis i london oxå. Känns som att han nog är min bästa pojk-kompis i världen. Kan liksom visa mig från min absolut sämsta sida för honom och jag vet att det ändå är lugnt. När det tog slut mellan oss lovade vi varndra att vi skulle va vänner och jag är så sjuuukt stolt att meddela att vi faktiskt har lyckats med detta!! Vi hörs jättemycke och vi kan va en del i varandras liv, trot att föhållandet är ändrat! Dess, fan vad vi e bra, så extremt bra! Kommer aldrig glömma vår tid, och kommer aldrig släppa dig som person! Tack för allt stöd du ger mig! Tycker du ska komma hem från London nu så vi kan flippa som vanligt igen! Min kääääre vän!!! Det borde finnas fler x som du i världen!6. Nästa vecka har jag nog rätt mycket att göra i skolan... eller ska jag jobba?? Har noooooll koll!! Phille ska på skotersafari iaf så jag är ensam hemma typ... Måste nog catch up med några goda vänner då! Nicole har jag inte lekt med på jättelänge heller!!! Hoppas fresten att det gick bra för henne på YSL visningen ikväll.. är lite ledsen at jag inte kunde vara där och sen henne in action men men.. man kan inte va på två ställen samtidigt!7. En person jag verkligen har kommit att börja gilla som attan är Philips syster Li! Fantastisk tjej som jag lltid har jättemycket att prata om med!!! Känns riktigt skönt att hon är så go som hon är :) 8. Philip... Ibland påminns jag om vrför jag tycker så mycke om dig... Det är lite kämpigt ibland när saker runt om oss försvårar vår sist lite men när det verkligen gäller då är vi ett galet bra team du och jag! Och jag vet att det finns så otroligt mycket kärlek i dig som du mer än gärna ger till mig! Igår kväll var verkligen jättemysigt trots att vi egentligen inte gjorde nånting... Det var bara du och jag i sofforna men det var verkligen jättemysigt!! Fler sånna kvällar!! Älskar dig hjärtat.. Det vet du om. 9. Varför känner jag mig lite deppig?? Har haft en jätterolig dag men ändå känner jag mig lite... ensam... Önskar sanna o helle va här... Värsta sleepovern hade vatt perfekt nu.. men emn, det kommer väl nån annan dag! Saknar dom iaf...Nä, nu får jag gå o lägga mig! Kärlek till alla!

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards