mian.

Direktlänk till inlägg 28 juni 2008

måste skriva lite till...

Av Maria - 28 juni 2008 01:50

... läste precis några riktigt gamla inlägg o blev helt sentimental... det var från januari 07. jag var rätt ny i Lund och med Philip, Ebbe var inte född, Sanna o Helen skulle dra till USA, Dennis skulle sticka till London och jag var helt ledsen för att livet var upp o ner. Nu, 1½ år senare är det upp o ner igen om än på ett annat vis. Men ska man aknske inte vara glad för allt man är med om? Är det inte det som formar en i slutändan? Det som gör att man blir klokare efter hand..? Eller?


Men blir livet aldrig helt stabilt? Okej, jag har nog inte valt det bästa jobbet om man är ute efter något stabilt och jag har ju vatt lite halvbra på att få mina förhållande att funka så den biten av livet är väl inte så stabilt och med tanke på att min familj består av typ 30 grenar så ska man kanske inte kalla den för helt hundra stabil heller (haha!)


När jag saknar något så är det just dom helstabila stunderna i livet. När man bara är helt lycklig. När jag kom hem från USA och precis hade fått träffa mina underbara vänner och hade världens finaste kille hemma som hade längtat efter mig. När mina syskonbarn föddes. När jag sov första natten i min egen lägenhet. När jag firade min födelsedag med Rasmus o Noomi. När jag skrivit en låt som jag är galet nöjd med. Om jag hade kombinerat alla dessa stunder så hade det blivit kaos men FAN va underbart!


Ähh.. jag är nog för trött. Kan inte tänka klart. Vet bara att jag är så galet yr just nu o att jag egentligen inte har någon anledning till det för jag har det så jävla bra. jag är dum i huvudet.


Puss o godnatt

Mius

 
 
Ingen bild

Anonym

28 juni 2008 18:59

Är glad för din skull även om jag inte känner dig att du träffat en bättre kille än den du hade förut. Lycka till med den nye:)

 
Nela

Nela

29 juni 2008 08:09

Men jag finns för dig, så har du en stabil punkt

http://nelson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mini

6 juli 2008 14:33

Nej, det visste jag inte :) Vad är adressen? Puss :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards