mian.

Direktlänk till inlägg 18 juni 2008

underbar födelsedag...

Av Maria - 18 juni 2008 01:11

igår (blir det ju nu) fyllde jag 21 år. bättre födelsedag än den jag fått är omöjligt. oooooomöjligt.


i lördes firade mina vänner mig. min familj firade också mig då. ska säga som så att bättre vänner o familj än dom jag har finns inte. är så jäääääääääävla stolt över att ha er och älskar er till döden tre ggr om. tack.


sen igår fick jag reda på att Hot Summer Night har klättrat till nr 3 (!!!!!!!!!!) på cdon´s singellista. detta är en av dom festaste listor som finns i sverige attt ligga på. grät som ett barn när jag fick höra det. tack sverige, älskar er alla som fan.


sen idag på min dag , så stack jag med rasmus o noomi till hbg för attt kolla tropikarietl. innan dess blev det en sväng inom barnens hus för att införskaffa platsdalmatiners som noomi behövde. vi har alla våra behov här i världen, right?! sen blev det som sagt tropikariet där vi bleb helt överimponerade av hajjarna. så jävla mysigt. därefter stack vi hem till mamam där jag blev lite smyggrattad. :) stannade där sen rätt länge, kollade 101 dalmationerna o Lejonkungen, käkade glass och bara mös. sicken mysig liten familj jag har skaffat mig :) efter mamma-besöket blev det en trip till rasmus kusse rickard för att kolla hans hästar o fika. mysigt det med, han är en bra kille! sen bar det av till malmö igen för att käka middag med löken. till min stora lycka hängde staffan, andy o staffans nya fjälla anna på också så vi blegv ett gott litet gäng på escape. treevligt. därefetr drag ja o rasmus o lämna av en bil och svidade om lite för att sen dra till bagatelle och dricka lite gott med staffan, andy o anna. trevligt avrundning av en perfekt dag! nu är jag tröttare än en liten spädgris och med tanke på att jag och rasmus har en deal om att promenera en timme innan frulle imorron så kallar sängen nu. 

tack alla för underbart fina sms och samtal idag och alla ni som vatt med under dagen. all min kärlek till er!


på midsommar verkar det bli ett besök till sanna fick jag reda på idag :) treeevligt!!! kan bli hur najs som helst känns det som :)


fan vilka fina människor jag har omkring mig. jag är så jävla lyckligt lottad!

fick fresten precsis reda på att singeln ligger 2:a nu.... Detta är så sjukt. Ska aldrig glömma denna dagen! 


jag har en helt fantastiskt kille vid min sida. måste säga att han är allt en flicka som jag kan önska sig och lite mer. r, vill du gifta dig med mig?? ;) heheheehe.... älskar dig.


puss o gonatt

Mius 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 1 januari 2013 16:45

Och inte vilken dag som helst utan den första av detta helt nya år. Dagen som SKA spenderas med skräpmat, nostalgi, byxor med resår i midjan och en svag huvudvärk. Traditioner är till för att hållas. En annan sak som hör till är den årliga årssammanf...

Av Maria - 28 oktober 2012 21:02

Jag borde börja med en ursäkt egentligen, men det enda jag kan skylla på är tid, och med det menar jag bristen på tid. Därav vänder jag på det och använder just detta som dagens inspiration. Tid. Bristen på den, frustrationen kring den, besluten om d...

Av Maria - 26 augusti 2012 13:29

Jag pratar väldigt sällan om mitt jobb i just detta forum. Egentligen är det högst medvetet då jag mer använt detta som en liten paus från mitt yrke som jag kan ta till när helst jag önskar. Idag tänker jag dock göra ett undantag. Igår blev jag nämli...

Av Maria - 12 augusti 2012 00:21

Denna helgen har det gått upp för mig att sommaren lider mot sitt slut. Vet om att det kanske är det absolut deppigaste jag skulle kunna komma med just nu. Eller? Igår satt jag och mina tjejer och spånade om framtiden. Om hur vi alla befinner oss...

Av Maria - 6 augusti 2012 16:01


Detta är så INTE jag, men ibland gör jag undantag och släpper funderandet för en stund. Typ idag. Idag är en sådan extremt lugn dag som till störst del spenderats i sängen med lugn bakgrundsmusik som ända sällskap. Ja, och datorn, det vill säga. Flic...

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards