mian.

Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Maria - 10 oktober 2007 23:27

jaha.. så blev jag då nästan klar iaf. har pyttelite kvar att skriva av religionen. eller av den punkten som jag tänkte bli klar med idag. känns ganska bra. tror jag iaf.


blev klar med manuset till senza men när jag skulle skicka iväg det så cpa sig hotmail. ack och ve....


insåg att jag har ett litet problem i helgen när det gäller min planering. NO good! Måste åka hem på fredag kväll igen från hbg, hur jag än vänder och vrider på det så får jag inte ihop det på något annat sätt. ajja.. får väl åka hem ordentligt i nsäat vecka istället. kanske sitta där och plugga en dag? ! Vi får se.


Nu blir schemat iaf såhär :

Fredag - åka hem ill hbg på kvällen. Får se vad som händer. I värsta fall chillar jag bara hos mamma på kvällen. Åker hem till lund sent tror jag.

Lördag - först studiebesök med skolan sen direkt till jobb!!! Blir lite sen men har inget val... Förhoppningsvis är jag på jobb 13.00 Jobbar till halv fyra. Åker kanske hem om Mamma då.

Söndag- börjar jobba 12.00 i hbg så det är ganska lugnt. Jobbar nog till runt 17.00 och sen är planen att jag ska ut en sväng till pappa kanske. Få se. Det blir kanske lite kass med tid till det.


Ska försöka hinna hälsa på farfar också denna helgen men vi får se hur det går med det. fan, är så jävla dålig på det! Måste ringa farmor också!


Imorgon är det skola i ett från 10.00 till 16.00 men funderar på att sticka efter lunchen. Har massa annat som känns viktigare att göra. Städa till exempel, eller skriva vidare på mitt arbete. eller skriva orden?


Ska käka frulle med densan på fredag. Känns bra. har inte sett han på länge.


Nä.. somna nu?


Puss

Mius

Av Maria - 10 oktober 2007 17:42

sitter och skriver på mitt religionsarbete. ja ni vet det va att jag pluggar religion?? det är verkligen sjukt intressant men jag har varkligen NOLL ork just nu!!!!!!! så jäääävla segt!!!! har fan suttit med detta sen 12.00 nu... dessutom insåg jag precis att jag måste korta ner min text rätt ordentligt. iiinte kul!! nu när jag precis börjar bli klar med min första rubrik. alla ni som har pluggat på högskola vet hur segt det är att sitta och hitta snygga formuleringar och streckläsa kurslitteratur när man bara vlii bli KLAAAAR!!!


dessutom ringde philip precis o sa att ahn skulle bli sen. skit också. men men,samtidigt bar för då får jag ju va ifred.


nä... mååååste nog ta en pause nu. krängde precis en massa chokladpudding. måste nog smälta den framför tv'n en timme. fast fan va dumt, då kommer jag ju aldrig bli klar!! ajja, 3 veckor tills skiten ska va inlämmnad. men ack va drygt det känns nu. har dessutom en tenta också snart. humm.. troligtvis ingen utgång denna helgen ävben om jag hade tänkt det. well well.


ska nog skriva lite till senza nu istället. det måste jag också göra och det kan va skönt med lite omväxling i skrivandet. är dessutom fan så mycket roligare att skriva ;)


Puss puss puss

Mius


Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards