mian.

Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av Maria - 25 oktober 2007 23:48

nu är pluggandet klart för idag... sjuuuuukt skönt!!

ska nanna nu...

puss på alla

mius

Av Maria - 25 oktober 2007 17:41

blev en liten shopping iaf... tänkte ju köpa ett par stövlar men dom jag ville ha fanns inte, iaf inte här i lund. så nu får vi se. antingen blir det inga stövlar (egnentligen behöver jag verkligen inga) eller så blir det stövlar. ska nog iaf vänta ett tag.


har dock sett en kofta som jag gärna hade ägt så nu ska den letar rätt på. ska nog ut en sväng på nova om philip kommer hem i lagom tid så att jag kan låna hans bil. får se. annars tar jag det helt enkelt imorgon :)


köpte iaf en svart kjol :) har länge velat ha en sånn och nu hittade jag en jättefin med hög midja på H&M för typ inga pengar alls så den blev min :) najs najs!!


nä... plugga nu. bajs och åter bajs.


puss mius

Av Maria - 25 oktober 2007 15:57

jaha... då kom csn idag :) najs najs... ska springa och fiffla lite med det redan idag tror jag.

alltså FAAAAN vad jag är snål!!! har alltid pengar och visst handlar jag men alltså har jag mindre än 3000 kr kvar efter en månad så gråter jag alltså! det går fan bara inte!!! pengar får aldrig ta slut för då mår jag riktigt dåligt! trots att jag vet att det alltid löser sig ändå....


nä nu väbtar en relativt billig månad ändå. ska göra vid mitt hår men i övrigt är det ganska lugnt. resten är så att säga "frivillig" shopping. Lär ha ca 6500:- kvar efter att håret är fixat och alla räkningar betalda och då skulle jag alltså behöva shoppa för 3500 kr till denna månaden vilket jag VET att jag inte gör. Har dessutom lite skulder att driva in. mohahahahaha....


efter jul/nyår blir det iaf London baby!!!! ska bli satans kul :) har redan kollat ut ställen vi ska till och affärer vi ska besöka ;) sjuuuukt najs!!!!


ääähhh... ska ner snabbt på stan nu och betala min hyra och kolla på ett par stälvar som är JÄVLIGT snygga. Ska nog tassa inom H&M också eller Gina Tricot.

Sen väntar säkert 5 timmar plugg. Suck. Men har skitmycket att skriva så.... Har iaf kollat igenom lite av termerna också idag. Känns mycket skönt!

Ska även köpa födelsedagsljus till mitt hjärta som fyller 24 år imorgon :) Looooove him!!


Skriver nog mer sen.. Puss!

Mius 

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards