mian.

Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av Maria - 22 oktober 2007 22:46

nu har jag kollat på denna bilden sjukt länge...

men nä, hon snurrar fan åt höger, som klockan!! men jo... efter ett tag kan hon snurra år vänster också.


kolla själv http://www.news.com.au/dailytelegraph/story/0,22049,22535838-5012895,00.html


mius

Av Maria - 22 oktober 2007 19:12

nu är mitt hem rent :) snart ska jag tassa ner i källaren och boka en tvättid också så det också blir gjort :)


har handlat alla presenterna till min familj nu :) känns bra! alla fyller ju typ år nu nästa vecka... haha!


kvällen blir nog plugg. ska sätta mig in i dom andra religionerna nu och börja kolla så smått på orden. faaan.. det börjar närma sig tenta nu. men det ska bli skönt när det är över iaf!


nä.. skriver nog mer sen.

puss

mius

Av Maria - 22 oktober 2007 00:56

några saker som är JÄVLIGT bra just nu:


1. att jag hade så sjukt trevligt både i fredes och idag med mina girls. synd att sanna inte var där bara. By the way fett mycket lycka till med tentan imorgon min fina sannsoooo!!!


2. att jag ÄNTLIGEN är klar med mitt arbete!!!! eller iaf med utkastet.... Så jääääävla skönt ska jag säga!!! slet som ett djur både igår och idag :)


3. att vi ska på The Voice Club på slagthuset i malmö på fredag!!!! Ska bli galet kul att skaka rumpan till RIKTIGT bra musik!!! Blir nog dessutom förfest hos mig innan :)


4. att allt är så mycket bättre här hemma nu. sköööönt.


5. att mina loppisfynd från i torsdags (en köksö och två väskor) är helt perfekta!! Målade köksön mörkbrun och nu är den perfa i vårt kök! Nu saknas bara lite annat smått och gott och att få väggarna målade men det blir snart klart det med! mina två väskor (för 12.50:- styck) är också sjukt användbara! Imorron ska jag städa min garderob och då ska dom få en hedersplats!!


6. att jag kommer ha tid att riktigt kötta på gymmet imorn. ska bli sjukt skönt efter en helg framför datorn!


7. att det är lön/studiemedel på torsdag. I need. Som alltid ;)


8. att jag trots allt pluggande har hunnit strukturera mycket med senza. känns otroligt skönt att ha lite koll där.


9. att jag har en så sjukt bra familj. älskar dom verkligen utan gränser! saknar redan mamma så jag har redan bestämt mig för att åka hem till henne redan på tisdag och bara snooooosa på henne :) looooovely!!!


nä... sängen nu.

man måste nog nå botten för att verkligen uppskatta det man har.

älskar alla.

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards