mian.

Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av Maria - 13 oktober 2007 01:55

dagen idag:


efter en mycket kass kväll igår som rörde upp allt mellan mig och min sambo igen (nu vet vi inte hur vi ska ha det... trots att hela veckan har vatt skitmysig...) så mådde jag bara bajs när jag vaknade. nä, fan värre än bajs! har gråtit så jävla mycke på sistone alltså..-. skit skit skit.


åkte därför till LA för att träffa underverket densa. Mitt x, men och en av mina närmsta vänner. vi hyrde sista beck filmen (fast den slutade fett skummt för att vara den "sista".... ghummm hum...) och köpta frukost. hade riktigt trevligt tills jag bröt ihop och ringde mamma för att bli hämtad. så jävla ynklig man kan va ibland.

hon och jag stack och handlade present till Mollie (Philips systerdotter som fyllde 1 år idag) och sen gick vi en sväng på Väla. Mammor är så sjukt underbara. Hoppas jag kan bli en lika bra mamma en dag som min egen.

Sen skjutsade jag henne till bion där hon skulle möta två vänninor och själv stack jag sen till underbara Helen. Love her. Skitmysig kväll med film och massa godis hemma i mina fröräldrars hus. Kändes som att va 14 igen, så jävla skönt!

Körde hem nu vid halv ett typ. Var faktiskt jätteskönt att komma hem. Detta är ju mitt hem. Han och jag ska bo här och må bra. Men just nu är det bara bajs bajs bajs... eller är det de? egentligen har vi det jävligt bra just nu men det har vatt så mycket skit på sistone att det är sjukt svårt att orka hålla kvar. vet verkligen inte alls hur detta kommer gå..., ra, hoppas jag. känner att jag bara tänker låta tiden gå. kommer ju ingen vart ändå. blir det bra så blir det, annars separerar vi efter jul. hemska tanke. (tränger bort den tanken direkt).


Imorgon är det studiebesök med skolan. ska va där typ halv 10. Ruskigt tidigt en lördags morgon! Sen direkt till jobb och efter jobb direkt till kalaset för Mollie (och Sofie). Stressig dag. Men ganska skönt att göra sånt "vanligt".


Älskar Philip, På riktigt.

/Lite lessen...


Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards