mian.

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Maria - 26 april 2010 12:36

ja, tiden går verkligen sjukt fort! Hade en extremt trevligt kväll med mina vackra vänner helen och steffi i fredags hos steffi. Steffi har en av sveriges vackraste lägenheter, alla kategorier. Helt vansinnigt! Alltid lika trevligt att komma dit även om jag får århundradets nojjor över hur det ser ut hemma hos mig haha :) 


I lördags passade jag på att grovstäda bilen. Rasmus har varit iväg hela helgen och då gillar jag att "passa på" att göra sådana saker. Vill gärna göra saker "my way" så då passar det bra att göra det när rasmus inte är hemma. Jag och syster yster putsade alltså våra bilar tills dom blänkte! Underbart skönt! Sen softade vi med mamma framför tv:n. Najs!


Söndagen bjöd på en tidig morgon då jag åkte och hämtade rasmus kvart i 9 redan. Sen blev det en soft tur på väla och en skön eftermiddag/kväll hos syrran. kl halv 1 i natt masade vi oss hem till mamma och nu ska vi snart åka iväg en sväng och sen åka hem!


Rasmus och jag har båda saker som tar väldigt mycket tid ibland så vi försöker bli bättre på att ta tillvara sådana här helt lediga dagar. Sen helt plötsligt kommer det en period då man fullkomligt drunknar i måsten och jobb. Då är dom här dagarna värdefulla :) 


Vad ska ni göra idag?

Puss

Mius

Presentation

Ibland får man chansen att titta in i någons liv.. Ta chansen.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mitt


Ovido - Quiz & Flashcards